Gå til innhold

Ole`s E34 bilde opptatering

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja... Den kommer vel til å "sette" seg litt, så mulig den blir litt lavere, men kjenner jeg er skeptisk til fjærklemmer... :? Hva med andre fjærer istedet?

var litt skeptisk til fjærklemmer eg å, men når eg var å så på de så de ganske solide ut. men jo e kjøpte de laveste fjærene eg fikk tak i til 520, måtte faktisk kjøpe 525 fjærer for å finne noe som gikk lavere enn 35 forann :) men eg må ha meg noe nye dempere også etter sommerferien, tror det blir bilstein dempere blir den muligens litt lavere da? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja... Den kommer vel til å "sette" seg litt, så mulig den blir litt lavere, men kjenner jeg er skeptisk til fjærklemmer... :? Hva med andre fjærer istedet?

var litt skeptisk til fjærklemmer eg å, men når eg var å så på de så de ganske solide ut. men jo e kjøpte de laveste fjærene eg fikk tak i til 520, måtte faktisk kjøpe 525 fjærer for å finne noe som gikk lavere enn 35 forann :) men eg må ha meg noe nye dempere også etter sommerferien, tror det blir bilstein dempere blir den muligens litt lavere da? :?:

Hmm, jeg har senka min 45 framme, og Schmiedmann har fjærer som senker 60mm framme... Burde holde en stund det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, de laveste senkefjørene til 520 er 35mm? Det er vel ikke helt riktig, det finnes jo sett opptil 80mm senk foran.

Fjørene er vel forsåvidt identiske på 520 og 525, så ser vel heller ikke problemet der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig passform? Du må bytte hele fjørbeinet for å få coilovers på E34. Det finnes såklart levrandører som leverer coilovers ferdig tilpasset på fjørbein, men de koster ikke 5500kr. De til den prisen krever at du kapper det gamle fjørbeinet og sveier på coiloverne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...