ChristerM Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Her er det bare å hive på M-optikk og daske vekk alt av sot på lykter så er vi på stell ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Her er det bare å hive på M-optikk og daske vekk alt av sot på lykter så er vi på stell ! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 da var 5-eren senket, her bilde fra bak. dette er før bilen har satt seg tok bilde med en gang vi tok den av jekken legger ut et helhets bilde av bilen etter skolen i dag før (bak) etter (bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 litt full fart bilde. men nei den ble ikke veldig lav av 50 senk, så kommer til å prøve biltema sine permamente fjærklemmer for å se om eg får litt mindre høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Se der ja... Den kommer vel til å "sette" seg litt, så mulig den blir litt lavere, men kjenner jeg er skeptisk til fjærklemmer... Hva med andre fjærer istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Se der ja... Den kommer vel til å "sette" seg litt, så mulig den blir litt lavere, men kjenner jeg er skeptisk til fjærklemmer... Hva med andre fjærer istedet? var litt skeptisk til fjærklemmer eg å, men når eg var å så på de så de ganske solide ut. men jo e kjøpte de laveste fjærene eg fikk tak i til 520, måtte faktisk kjøpe 525 fjærer for å finne noe som gikk lavere enn 35 forann men eg må ha meg noe nye dempere også etter sommerferien, tror det blir bilstein dempere blir den muligens litt lavere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Se der ja... Den kommer vel til å "sette" seg litt, så mulig den blir litt lavere, men kjenner jeg er skeptisk til fjærklemmer... Hva med andre fjærer istedet? var litt skeptisk til fjærklemmer eg å, men når eg var å så på de så de ganske solide ut. men jo e kjøpte de laveste fjærene eg fikk tak i til 520, måtte faktisk kjøpe 525 fjærer for å finne noe som gikk lavere enn 35 forann men eg må ha meg noe nye dempere også etter sommerferien, tror det blir bilstein dempere blir den muligens litt lavere da? Hmm, jeg har senka min 45 framme, og Schmiedmann har fjærer som senker 60mm framme... Burde holde en stund det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Øhm, de laveste senkefjørene til 520 er 35mm? Det er vel ikke helt riktig, det finnes jo sett opptil 80mm senk foran. Fjørene er vel forsåvidt identiske på 520 og 525, så ser vel heller ikke problemet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 jaha? nei for når eg søkte opp bilen min på gs sit register så fikk eg max senk på 35/35 så søkte eg opp 525 å da fikk eg ned i 50/35 sjekket en del rundt etter mer senk også. hvor får man tak i 80 senk da linker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 http://www.ebay.de/itm/Federn-80-25-mm- ... 2a1d59ca5a Inklusiv TÜV, ikkje dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 http://www.ebay.de/itm/Federn-80-25-mm-tiefer-BMW-5er-E34-518i-540i-alle-/180881050202?pt=DE_Autoteile&hash=item2a1d59ca5aInklusiv TÜV, ikkje dumt. nice, skal bestille 80mm senk etter sommeren eller noe sånt, se ka eg har igjen etter gatebil om det ikke blir justerbart da, få meg noe sikkelig kansje. så de hadde til 5500 på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jupp, men da må det sveises! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Jupp, men da må det sveises! Hehe må det sveises for å få coilovers på e34? e det så dårlig passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Dårlig passform? Du må bytte hele fjørbeinet for å få coilovers på E34. Det finnes såklart levrandører som leverer coilovers ferdig tilpasset på fjørbein, men de koster ikke 5500kr. De til den prisen krever at du kapper det gamle fjørbeinet og sveier på coiloverne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå