haybimmsen Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 for dem som har bimmerproskjekter og har lyst å dele før etter bilder med resten på en å samme plass har søkt litt rundt, men har ikke funne noen tråd om dette så tenkte det kunne vært kjekt om med en "skrytetråd" så del med oss resten, vet her e mange stilige å brae proskjekt her ute! jeg kan begynne med min da.. BMW 320i e36 96 model. ujolet når jeg kjøpte den, så har jeg fått laget til litt diverse småting etter: med litt mtech, skinninteriør og litt småfiks ble den slik:) siden desse er tatt, er bilen også senka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Her kommer noen før og etter bilder Slik var bilen når jeg hentet den Slik var bilen på tur hjem Etter noen timer med oppretting Historien finner dere på tråden min før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 såg ut som du va uheldig med hengeren her:/ ditta va skikkelig leit å se, ble ekkel når e såg det. ser ut som det blir bil igjen vertfall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Før : Etter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 se der ja ZhilleN, dette ble heilt riktig... er ikke fan av sann plast som ikke høre hjemme:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Jeg sier heller før og nå. Ting endrer seg jo etterhvert. Så til neste år kan jo mye endringer ha skjedd Før: Nå: Før: Nå: Less is more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Jeg sier heller før og nå. Ting endrer seg jo etterhvert. Så til neste år kan jo mye endringer ha skjedd Før: [ Bilde ] Nå: [ Bilde ] Før: [ Bilde ] Nå: [ Bilde ] Less is more +1 på den! Vanvittig stilige biler med enkle mods.. Liker'e! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Hylle : Hva har du gjort egentlig? Bytta til sorte de og spredere? Stigj : fy søren for noen knallpene biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Før Etter Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Her er et bilde fra i vinter Og her etter vår pussen med sommerstasen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Før (2009) Nå (2012) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 masse flotte bimme.. ser dere gjør "rett" med plast. av me jalla å på med m-tech! flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå