Alpejohn Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Skulle til og dele linken med deg da jeg så du hadde funnet den selv Nei jeg kjøpte bare nett til tv modul, og så kjøpte jeg et komplett sett av ryggekameraet. Hadde ikke stussa på ryggekameraet, jeg synes det var verdt det! Utrolig praktisk og kunne se bak bilen på den måten Og nei, jeg kjøpte brakett i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Skulle til og dele linken med deg da jeg så du hadde funnet den selv Nei jeg kjøpte bare nett til tv modul, og så kjøpte jeg et komplett sett av ryggekameraet. Hadde ikke stussa på ryggekameraet, jeg synes det var verdt det! Utrolig praktisk og kunne se bak bilen på den måten Og nei, jeg kjøpte brakett i tillegg Okay... så de hadde alt til kamera der. Så blir vel å kjøpe det der, og kamera på ebay... Hvor får jeg brakett fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Husk at ryggekamera må være ntsc, og ikke pal system. Jeg kjøpte ett på ebay til 45 kroner, som virker helt flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Videomodulen min er PAL. Den kan omprogrameres fra PAL til NTSC og omvendt etter ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Gs har brakett, tror den kosta rundt 150,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Videomodulen min er PAL. Den kan omprogrameres fra PAL til NTSC og omvendt etter ønske. Det er min også. Jeg kan også velge pal/ntsc, men fikk beskjed at ryggekamera måtte være ntsc uansett. Prøvde ikke med pal da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Videomodulen min er PAL. Den kan omprogrameres fra PAL til NTSC og omvendt etter ønske. Det er min også. Jeg kan også velge pal/ntsc, men fikk beskjed at ryggekamera måtte være ntsc uansett. Prøvde ikke med pal da. Det har jeg også lest, inngangen for ryggekamera støtter kun NTSE. Orginal ryggekameraet er også NTSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Ryggekamerainngangen støtter også PAL. Jeg bruker den inngangen til å kjøre video inn fra min iPhone. Samtidig som jeg bruker Dice på lyden. Bildeinstillingen på iPhone må stå i PAL for at det skal funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Delenr på braketten a? Jeg finner'n ikke i katalogen.. Jeg har alt av ledninger osv som er plukket ut av E46 M3'n jeg fikk modulen fra. Men det er jo surret sammen osv, så orker ikke å begynne å klippe å lime. Kjøper heller nytt fra bimmernav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Delenr på braketten a? Jeg finner'n ikke i katalogen..Jeg har alt av ledninger osv som er plukket ut av E46 M3'n jeg fikk modulen fra. Men det er jo surret sammen osv, så orker ikke å begynne å klippe å lime. Kjøper heller nytt fra bimmernav Kan sjekke når jeg kommer hjem, tror jeg har en liggende helt ny. Muligens der er delenr på fortsatt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Vil ikke bare selge den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Vil ikke bare selge den da? Joo d går and, om det var rett type. Jeg bestilte og så lurer jeg om der var en i bilen min.. husker ikke men plutselig hadde jeg to.. eller så bestilte jeg feil.. skal sjekke hvilken type jeg har. Kan være jeg bestilte den som står ut i sida men den hadde jeg fra før.. Skal sjekke! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Konge. Takk:) Send en om evt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hei, Delenummer: 65 50 8 368 214 (Denne er til touring) Koster 140,- på GS (90,- i frakt) Det blir sikkert billigere for deg og bestille hos GS, jeg får nok ikke sendt den i posten for 90,- + at jeg slipper styret med og pakke den inn og dra på postkontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Heh.. Greit, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå