mbruer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Hva mener du med skjerm? Jeg har bare et kamera som skal kobles på. Har MK3 navi fra før..? Kamera har strømledning som det står skal kobles inn på ryggelys slik at kamera "starter"... Men jeg må altså trekke en kabel fra ryggelyset og inn til pin 17 på blå kontakt også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Skjerm som i "minus"-delen av signalkabelen til kameraet. Når pin 17 i den blå kontakten får kontakt med jord blir ryggekameraet (eller andre ting som du har koblet til den samme inngangen) valgt automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Åh sånn ja.. Det går to ledere ut fra en phono plugg altså ? Har ikke sett så nøye på dem.. Trodde kamera ble valgt når det starter opp jeg men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Kjøp denne: http://www.ebay.de/itm/BMW-TV-Tuner-Ada ... 2636wt_980 Rask levering fra tyskland Disse phono-pluggene har pinner i andre enden som passer rett innpå den hvite kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Kjøp denne:http://www.ebay.de/itm/BMW-TV-Tuner-Ada ... 2636wt_980 Rask levering fra tyskland Disse phono-pluggene har pinner i andre enden som passer rett innpå den hvite kontakten. Har ledningsnettet fra E46'n og der er det phonoplugger i kontaktene. Så flytter bare over de:) Montere imorra tenkte jeg. Håper det virker:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Fant fram nettet fra E46'n istad. Var bare to stk phonoplugger der, men jeg trenger jo bare en til ryggekamera, så det går vel bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Bare et problem.. Kamera passer ikke i skiltlyset sånn som det er ment til å gjøre.. Er for stort..:/ Alle på ebay er jo like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Og å trekke kabler er jo ikke bare bare.. Går jo den omveien med c-stolpe pg under baksetet... Bah! Finns ingen "snarveier" a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå