Evenol Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 er det en e34 jeg godt kunne tenkt meg så hadde det vært denne, for den er bare så fin med de felgene der, sitter som et skudd! smiler hver gang jeg ser den Takk så mye, det er veldig morsomt å høre at den faller i smak hos andre også. Vanvittig rå den Alpina'en din også! Skikkelig bøs med de felgene. Er det samme dim som John har på sin? 10,5" bak eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 takk er helt like felger ja, med samma ET og bredde ( 9" forran og 10,5" bak) så de passer bilen bra, deilig og kunne kjøre uten spacere må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 takk er helt like felger ja, med samma ET og bredde ( 9" forran og 10,5" bak) så de passer bilen bra, deilig og kunne kjøre uten spacere må jeg si.. Rått:) De er vel ikke akkurat billige, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Lagt til noen nye bilder fra treffet til Johnja på side 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Meget pen bil Even. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Den er faktisk helt utrolig fin den her!! Men hvilken senk er det som står på, justerbart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Meget pen bil Even. Takk så mye. Den er faktisk helt utrolig fin den her!! Men hvilken senk er det som står på, justerbart eller? Det sitter et Bilstein B12 senkesett med andre fjører på, for å få den litt lavere. Ikke justerbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Veeldig strøken E34 Synes felgene passet godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Felgene passer vanvittig bra, selv om de er fra en annen tidsepoke, så de må du beholde! tok du bilder etter at jeg hadde kjørt opp? ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Veeldig strøken E34 Synes felgene passet godt også Takk;) Som Tzunami sier så er de fra en annen tidsepoke, men jeg syns de kler bilen bra jeg også. Felgene passer vanvittig bra, selv om de er fra en annen tidsepoke, så de må du beholde! tok du bilder etter at jeg hadde kjørt opp? ikke bra Hehe, var en kompis som knipsa et par bilder, hadde ikke med meg kamera;) Var ute å titta på din når den stod oppe, og den har blitt helt vanvittig rå! Får lyst på E39 igjen når jeg ser slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Ja felgene er en av flere ting som gjør at bilen ser mye nyere ut enn andre e34'r den har kommet seg med tiden ja! men føler jeg "skuffer" folk som tror den er strøken, når det er mye småting som ikke er i orden, som det burde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Fant litt morsom historikk nå: #729/797 av 540I / 6 HE51. Importert fra Sverige i 1999 etter import fra Tyskland noen år tidligere. En av 22stk lakkert i Hellrot. Kun tre biler i Hellrot er nyere enn denne på verdensbasis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Fant litt morsom historikk nå:#729/797 av 540I / 6 HE51. Importert fra Sverige i 1999 etter import fra Tyskland noen år tidligere. En av 22stk lakkert i Hellrot. Kun tre biler i Hellrot er nyere enn denne på verdensbasis. Tøft! Ikke verst å ha slike opplysninger om bilen sin, og ikke minst å ha en såpass sjelden utgave!! Ergo: det er bra det er du som skal ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Fant litt morsom historikk nå:#729/797 av 540I / 6 HE51. Importert fra Sverige i 1999 etter import fra Tyskland noen år tidligere. En av 22stk lakkert i Hellrot. Kun tre biler i Hellrot er nyere enn denne på verdensbasis. Tøft! Ikke verst å ha slike opplysninger om bilen sin, og ikke minst å ha en såpass sjelden utgave!! Ergo: det er bra det er du som skal ta vare på den Veldig morsomt å få greie på dette ja. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Kjeda meg litt i dag, så tok en rask shoot. Bilen er ikke vasket på bildene, men det får bare gå... Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå