Gjest Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 det er en bil til 30 lapper og ikke 300 så noe må man regne med han får ta med seg venninna si til stenshagen eller billia å spørre om de har en strøken bil til 30000, kan hende de får svar, kansje bedre å spørre bilsalongen for da er det ikke så langt å kjøre, da kan de spørre etter petter, martin eller christoffer de sitter på bmwsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Det er dessverre alt for mange tullinger og idioter som slipper til på Finn.no, og like idioter som skal handle finest mulig bil til minst mulig penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 syntes du beveger deg på tynn is nå ,så annonsen jeg ,det sto ikke at den var strøken men at den var hel og greiog det syntes jeg holder til 30000,viss du skal ha ny bil går du i butikken. men du hadde kansje 15000 og håpet og få den for det? Veninna mi som skulle ha bilen hadde akkuratt vert i banken og tatt ut 35 tusen så nei hadde ikke planer om og prute i det hele tatt, for ut av annonsen så det ut til en bil som var verdt det:) det er en bil til 30 lapper og ikke 300 så noe må man regne med han får ta med seg venninna si til stenshagen eller billia å spørre om de har en strøken bil til 30000, kan hende de får svar, kansje bedre å spørre bilsalongen for da er det ikke så langt å kjøre, da kan de spørre etter petter, martin eller christoffer de sitter på bmwsiden nei, valget falt på en veldig hel og pen e39 touring til samme prisen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 til informasjon så solgte jeg en ganske strøken 99' 318tds for 35k for ca 6 mnd siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Kjenner ikke til eier eller bil.Men bilen er nok hjemmelakka på grunn av rust å når man ser bilde,tyder det på dårlig grunnarbeid,å dette vil blomstre i vinter å da har bilen ingen verdi. Prisen får hver enkel vurdere selv,men er kjøpers marked.Men kan skjønne at folk blir skuffa,hvis bildene ikke viser hele bilde (Positive å negative sidene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 til informasjon så solgte jeg en ganske strøken 99' 318tds for 35k for ca 6 mnd siden.. nei? trudde ikke du fikk hele og fine biler uten om nissan micra til den prisen jeg? kompiss kjøpte en ganske hel og pen 318tds for 17 tusen:) skal sies at den ikke var strøken og at det var uten skinn interiør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Syns ikke denne så gal ut,men godt mulig den er lakket over kanalene,for dem så litt for fine ut.Men kjenner ikke til bilen,så skal ikke si sikkert. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35248400 Så ja man kan få pen bruksbil til rundt 30k,hvis man tror at man får bare dritt til 30k er man ikke helt frisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 nei? trudde ikke du fikk hele og fine biler uten om nissan micra til den prisen jeg? kompiss kjøpte en ganske hel og pen 318tds for 17 tusen:) skal sies at den ikke var strøken og at det var uten skinn interiør:) Jeg kjøpte min E34 520IA for 18 000,-! 1994 modell med strøkent skinn, 230 000 km, stor klima og mye annet utstyr. Bilen er strøken bortsett fra noen små rustbobbler hist og pist og er i topp stand teknisk, altså fast og fin og uten ulyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Tonen her er forbausende aggressiv. Men det går fint an å finne fin bruksbil til 30-40k fra 90-tallet fra Bayern. Kompis kjøpte en strøken e46 fra 2002 her om dagen for 55k. Man trenger ikke ta til takke med skrot. Men man står fritt til å sette den prisen man vil og se om noen er teite nok til å handle, skulle doningen være overpriset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Her er det ugler i mosen... Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Her er det ugler i mosen... Haha! ja her er det noe muffins i mosa som de sier på paradise hotel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 nei? trudde ikke du fikk hele og fine biler uten om nissan micra til den prisen jeg? kompiss kjøpte en ganske hel og pen 318tds for 17 tusen:) skal sies at den ikke var strøken og at det var uten skinn interiør:) Jeg kjøpte min E34 520IA for 18 000,-! 1994 modell med strøkent skinn, 230 000 km, stor klima og mye annet utstyr. Bilen er strøken bortsett fra noen små rustbobbler hist og pist og er i topp stand teknisk, altså fast og fin og uten ulyder kjøpte min e46 318 STV hel og grei bil for 31 000.- for 1 år siden, dog ikke diesel men er 10 ganger så god å kjøre som en gammal e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 nei gutter, nå holder det med alt detta tøyset om at man ikke får en brukans bil til under 50 tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Synes det er underlig at et innlegg om hva stenshagen betaler i innbyttepris for sine biler ble rapportert som upassende, og at jeg deretter skal få masse meldinger fra en av de aktive på tråden med usaklig og umoden kjeftbruk. Hva slags nivå er dette på en diskusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Synes det er underlig at et innlegg om hva stenshagen betaler i innbyttepris for sine biler ble rapportert som upassende, og at jeg deretter skal få masse meldinger fra en av de aktive på tråden med usaklig og umoden kjeftbruk. Hva slags nivå er dette på en diskusjon? kan du fortelle hva du snakker om? henger ikke med her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg