Robin L Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 bestilte nye interiørlister fra ebay. fikk brev fra posten i dag om å dokumentere verdien på varene. jeg førte over via nettbank. hadde det vært paypal kunne jeg jo bare printa ut derfra. vet ikke hvordan dette er å gjøre fra nettbanken. eller holder det å printe ut siden på ebay ? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 87530.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Det holder å videresende "invoice'en" du fikk fra ebay, før du betalte, på epost til posten. Det har jeg gjort flere ganger iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 du har vel kvittering fra ebay om at du har kjøpt varen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 hmm, ja jeg fikk kanskje en kvittering fra ebay når jeg kjøpte. får se litt i mailen om jeg finner det : D takk for tipset DA blir det interiørfix etterhvert har førøvrig b-stolper fra 750 (i skinn + trelist ) til salgs når disse listene kommer, om noen er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg pleier bare å ta en screenshot av overføringen fra nettbanken og sende denne på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå