lasseln Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Det mangler et bilde Glenn!! Det perfekte bilde av "lonern" utenfor oppe:p Hehe jeg kom på det etter jeg hadde lagt meg det er ferdig redigert, men må ha glemt det når jeg lastet opp I KVELD! da kommer du ut hehe Hva med den dødskule svarte e39 touring da? Du knipsa jo noe når jeg dro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 hvor var dette treffet hen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 hvor var dette treffet hen?? Treffet ble arrangert på Røyse, like ved Utøya. Altså i nærheten av Hønefoss. Var et svært lokale og område rundt som Johnja her på forumet eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Drit bra treff, takk til johnja. Mye bra bilder og filmer, det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 fankern at jeg ikke fikk med meg detta da... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå