Ken Granlund Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Har en E91 som det er Navi Pro i, kan se på DVD, men den kutter bilde når jeg kjører. Mulig og fjerne denne sperren? På forhånd takk Ken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Ja, du kan enten programmere den bort, eller kjøpe ett kabelkit, som fjerner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenKa Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Ikke utprøvd av meg, men dette ser ut som noe du kan ha nytte av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Granlund Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Ok, takk for svar. Ser veldig enkelt og greit ut dette med DVDinmotion.com Virker som et bra opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 nå er ikke jeg sikker på ossen det er men er det ikke bare å ta den som går til brekket og koble den til jord istede ? Jeg gjore det med min Dynavin spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Funker nok ikke helt slikt med originalmontert utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 de aller fleste biler uten canbus kan du gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkis Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Noen som har testet inmotiondvd ? Eller har tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 nå er ikke jeg sikker på ossen det er men er det ikke bare å ta den som går til brekket og koble den til jord istede ? Jeg gjore det med min Dynavin spiller. Trenger ikke det på Dynavin, du kan kople det bort i menyene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå