Kjexx Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Jeg har manuell klima ja. Smell opp en link til det dynavin greiene æ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 her er den som ligg til salgs her innpå ser helt ok ut mener nå jeg. myye lettere å montere da om den passer rett inn. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32445214 http://www.dynavin.com/products/bmw.php http://en.hualingan.com/html-en/products.html hva som er best av de aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Hmm, Må få kjøpt meg en slik da. Er den bare til å plugge rett i æsså? Riktige ledninger osv? Noe slikt har jeg sett for meg. Ikke sort strek på siden bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 16x9 har også kassetspiller har det i min, men er jo cd skifter bak ) Da har du 4:3. Det har jeg nokk ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Den skjermen var ganske dyr da. Får prioritere lakk og slikt først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Noen som vet hvordan frontruta sitter? Er den limt, vanskelig å få ut? Da er tid med klargjører`n booket, begynner om 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 grattis med e38 da så flott ut denne skal du ha coilover ville jeg kikka på rbtuning.no får 10% bimmers rabatt også der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Frontruta er limt ja. bør bruke verktøy som er laget for bytte av frontruta, for å så den helest mulig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Leta etter ny bensintank i dag, det var ikke lett å finne... Noen som vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Det er ettermontert interiør ja, Fullt elektriske seter med memory (Memory funker ikke) Det er også luftgreier i setene. Utrolig lekker bil du har fått deg ihvertfall. Er ikke ofte man ser 728 med "picnic tables". Vedr. memoryfunksjonen, er det liv i diskantene i døra på førersiden? Her var det nemlig byttet om på min bil, slik at diskant var koblet til memoryknappen, og memory var ikke koblet til noe (det er samme plugg på disse). Byttet tilbake så fungerte både diskant og memory. Er det lys i memoryknappen når du setter på tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Det skal jeg ta en titt på, takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Leta etter ny bensintank i dag, det var ikke lett å finne... Noen som vet om? hvis du er intresert i en som er reparert så kan jeg ordne det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Pris på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har noe farge ideer til min 7er eller? Om den ikke skal være sølv... Marakech brown er egentlig tøff. Men egner den seg på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Snuska litt på denne selv på finn.no Gratulerer med flott bil! Rød er fint! Går en rød en her i området og må si at fargen kler bilen utrolig godt etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå