joachim sørlie Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Syntes den her trenger coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Senk skal på, felger også. Men tror ikke jeg har råd til det enda. Koster flesk. Jepp, men sålenge planene er der så er jeg fornøyd jeg Hadde overhodet ikke plaget meg heller å kjørt rundt i en slik som din ser ut nå eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Bare få kjøpt no jævla klips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Mil med senk og noen Hamann hjul så har du faktisk min drømmebil! Utrolig tøft at du lakkerte den Marrakech ;p + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 waiting on the fucking clips, floor mats and som exterior parts.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Fatter ikke at jeg har lest/skrevet noe i tråden din da jeg har sjekka de fleste tråder om E38 her på forumet, men i allefall en pen bil du har Skal følge med her, og lese hele tråden når jeg har tid! Jeg har AP Racing dempere med fjører og selge deg for en billig penge om du ikke skal ha coilovers, er ikke sikker på hvor mye dem senker men Fikk med meg nå på det lille jeg leste at du skal ha oransje blinkers og US-blink, gleder meg isåfall til å se en marrakesh brun bil med det, tror det kan bli groomt Jeg har jo enda facelift baklyktene liggende som jeg skal ha oransje lamin-x på om jeg får tak i, samme lamper som du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Kjøper gjerne de ja. Skulle vært kjekt å vite hvor mye de senka da. Fin bil du har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Flott bil! Har sett og hørt den flere ganger fra kontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hvor har du kontor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Fyfaen, dette blei bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Dårlig mobilkamera og enda ikke polert da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Holy mother of god den blir strøken den 7ern der kjexx! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Har sett og hørt den flere ganger fra kontoret Jobber på reaktoren.. (ife) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Ja det er nok kurant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 steike pen farge og bil ville spandert på meg sorte side blinkerser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå