Tynes944 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Skal dobbeltsjekke det imorra jeg, takk for tipset:)
Morty999 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Hadde samme problem på min e36, fikk ikke gnist.. Etter uker med feilsøking, kom svogeren min og skrudde av jordingen til motoren, pussa fort begge punktene, og fant fort ut at det var et brudd på denne som var umulig å se, men merket det når man vrei og knakk på den.Byttet den og startet momentant! Verdt et forsøk å bytte den, eller prøve med en ekstra rett fra minus på batteriet til dyserekka! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 setter du minus på dyserekka starter den hvertfall aldri...
Tynes944 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Hahaha den så jeg ikke! nei det funker nok ikke:)
|Ole| Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Hadde samme problem på min e36, fikk ikke gnist.. Etter uker med feilsøking, kom svogeren min og skrudde av jordingen til motoren, pussa fort begge punktene, og fant fort ut at det var et brudd på denne som var umulig å se, men merket det når man vrei og knakk på den.Byttet den og startet momentant! Verdt et forsøk å bytte den, eller prøve med en ekstra rett fra minus på batteriet til dyserekka! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 setter du minus på dyserekka starter den hvertfall aldri... Vil ikkje det bli konstant flow?
handsome Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 My mistake! Min startet da fint, både da og i ettertid? Var det dumt med andre ord? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Tynes944 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Da har jeg bestilt nytt ledningsnett, blir sendt imorra, så har det vel Onsdag om jeg er heldig! Å uansett, om det ikke er der problemet ligger, så er ledningsnettet mitt lappa sammen(dårlig) på alle ledningene til dyserekka, å er generelt ikke særlig bra, så greit å få bytta uansett. Så skal demontere gamlenettet imorra å kappe vekk isolasjon å se om jeg ser noe brent/ledningsbrudd. Håper virkelig det blir liv i bilen igjen denne uka, da jeg er DRITTLEI av å kjøre Opel Combo å Seat Alahambra.. Savner å kjøre e30<3
Tynes944 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Gamle nettet ute, fy å faen så enkelt det er! 20 min brukte jeg fra jeg begynte til jeg sto med nettet i handa Nye nettet blir sendt idag/imorra så montering til helga Satse på det var det som var problemet. Har enda ikke splitta gamlenettet å fått sjekka det men blir muligens gjort i.l.a dagen idag
joachim sørlie Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 må nesten følge med her, håper det blir bedre med nytt el-nett
hermanoo90 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Får håpe det ordner seg med nye el-nettet! er så kjedelig med slike feil...
Tynes944 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Bytta ledningsnett, men nå slår faen ikke starteren inn!! faen altså.. målte + å - på starteren, strøm på begge. målte innslagskabelen under kinning, der var spenning. for sikkerhets skyld la jeg en kabel fra innslag på starter til +, fortsatt ingen liv. med tenning på da såklart. så da ser det ut som om starter har frosset/tatt kveld.. kinna sist gang for 4 dager siden, å den lagde forsåvidt litt ulyder da.. Så da blir det ny starter på den! Kan ikke trillstarte heller nå med blankis på veien så da får jeg bare vente til bare veier:)
Morty999 Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 skal nå ikke være minus på startern da men...
Tynes944 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Er ikke det jordingskabel som går fra innslaget til starteren da? Liten kabel på 3-4cm kanskje.
Kvasi Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Få med deg en kar til, vri nøkkelen og hold den på "start" mens den andre gir starteren etpar dask med hammer.
Tynes944 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 tenkte å teste det imorra Kvasi:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå