MagnusHN Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Halvor har ikke handlet CCW eller Rotiform hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 CCW og rotiform blir for mainstream veittu xD Neida. Men blir mulig forsynt med no bilder ganske snart, så da kan jeg jo prøve å få lagt ut litt da. De ankommer vel ila de neste 2ukene forhåpentligvis Skal skru de sammen selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Aller fineste E36'en jeg har sett! Fikk se den live også! Bra jobba og gratulerer med så fin bil Bilder jeg tok av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Aller fineste E36'en jeg har sett! Fikk se den live også! Bra jobba og gratulerer med så fin bil Bilder jeg tok av den [ Bilde ] [ Bilde ] Min mening er at uanz ka felger du kommer med er dette di fineste til bilen:) Sitter som eit skudd! RÅ BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Liten tease her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 AC Schnitzer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 (endret) Lar den rulle litt til jeg, så tar vi litt flashbacks fra i Sommer Endret November 20, 2021 av HalvorK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Fineste e36'n jeg har sett! Noe mer som skjer med denne i vinter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Faen rs var gromt på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Fineste e36'n jeg har sett! Noe mer som skjer med denne i vinter da? Blir self felgene, også har jeg poly motorfester liggende osv. Får se hva studentlønna tillater Faen rs var gromt på din! Ble ikke så galt det, men de ble litt i smaleste laget bak iom de er 8,5 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Spent på nye felga! du føler vel et visst forventningspress tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ikke vær så teit da. si hva som er bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 utrolig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Tnx Klarer muulig å komme med mere presentable bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå