HalvorK Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Her er noen bilder fra BMWCCN treffet på vikingskipet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Helt fantastisk! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Flott bil Halvor:D denne skal jeg følge med på. Tenkt deg på e30meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Vanvittig rå denne, og helt perfekt farge! Peneste fargen man kan få på E36 etter min mening. Men, hva er grunnen til at du har målere i dashen? Har du ikke olje- og vanntemp i instrumentet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Hvor mye har du valset hjulbuene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Flott bil Halvor:D denne skal jeg følge med på.Tenkt deg på e30meet? Takk Tøff din og jeg tror muuligens det blir en tur på e30meet Vanvittig rå denne, og helt perfekt farge! Peneste fargen man kan få på E36 etter min mening.Men, hva er grunnen til at du har målere i dashen? Har du ikke olje- og vanntemp i instrumentet ditt? Har olje og vanntemp, men syns det er greit å ha oversikt over oljetrykk og eksostemp i tillegg til eksosverdier. Da har man hvertfall nogenlunde styring på hva som skjer under panseret Hvor mye har du valset hjulbuene egentlig? De er vel strengt talt valset til det steget at du ikke mister profilen på skjermbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Halvor! Den eeeer såååå rååå!!!!! Sånn leppe hadde jeg tenkt å kjøpe til min også. Den er mums! Mangler bare samme vinge som Kitty har, så kan den vanskelig bli mye råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Råå! Enig med Torek, få på klosser på den vinga, da blir den perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Grom e36, hva leppe er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Max velocity. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Max velocity er korrekt ja. Tror ikke det blir cosworth vinge på denne med det første Men jeg er ivrig på noen saftige kantfelger i tillegg til RC302ene. Har et sett med nesten ferdig opp pussa throwing stars hjul liggende med rosa deksler, men er ikke heelt sikker på hvordan disse blir på bilen enda. Er egentlig på jakt etter 3-delte hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Snart tåkelykter eller? er det forresten gule linselykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Flott bil du har Jeg har noen slike jeg skal selge.. de trenger 3 nye ringer. Men er vel det grommeste til din bil etter min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Snart tåkelykter eller? er det forresten gule linselykter? Tåkelykter skjer ikke med det første her vanlige bosch linselykter med gul film på inner reflektor og 3500k xenon i kjørelys Flott bil du har Jeg har noen slike jeg skal selge.. de trenger 3 nye ringer. Men er vel det grommeste til din bil etter min mening da. Kule de der, men er de 18 ? Er litt redd for høyden mtp 18 serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Har gjort litt smått idag og. Ble litt dårlige bilder men det får gå for denne gang. Before: After: Yes, dere så riktig. Bytta BBS emblemer til de med chrome: Også ble det ny eksos og gitt: Greit med litt utradisjonelle hjelpemidler når man gjør jobben aleine: Fin klaring her syns eeg: Ferdig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå