Spiritus Sancti Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hvor får man kjøpt disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Disse ventilene er jo ganske geniale hvis man vil ha det nøytralt. Helt flate og så putter man i et påfyllingsrør når man skal fylle på. Er kanskje disse du skal ha Halvor?[ Bilde ] Du er inne på noe der hvertfall Skruene kjøpte jeg fra Tyskland. Tunershop og alle de sjappene selger de m7x32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Har polert litt på oljefilter lokket: Også dukka det opp noe snacks fra UUC idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Fikk pakke fra Koed idag og. Lå mye stææsj i den egentlig: Tok ikke bilder av alt, men er mye bremsedeler blant annet til jeg skal overhale bremsekalliperne. I tillegg ble det noe plast som skal være bak ifm. el.vifte, kanal til oljekjøleren, rett tverrstag i fronten, slik at jeg får på el.vifta, S50B32 kjedestrammer osv osv Her er likevel en smakebit på noe av det som var med: Røde motorsport seler, gassdempere til bakluka (610N for biler med spoiler) gummipakning til bagasjerommet, 6stk nye plugghetter: Blir racing det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Mye details som faller på plass nå! Og kan ikke si jeg er uenig i noen av valgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 må du kaste på BBS RC type konkave/BBS LM, bøttestoler, bur og skikkelig tauekrok i fronten, så blir det racing stuk blir nok bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Nice med detaljer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 må du kaste på BBS RC type konkave/BBS LM, bøttestoler, bur og skikkelig tauekrok i fronten, så blir det racing stuk blir nok bra det her RCene er nok solgt gitt :op Men får tro det blir bra likevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Kommer seg gitt! Får begynne å kjøre M3n til skola nå snart, og ikke 520n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Kommer seg gitt! Får begynne å kjøre M3n til skola nå snart, og ikke 520n Hehe, vi får se da veittu. Er så mye hit'n runners på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Dette ser bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Fikk henta bilen fra lagring igår, så har fått gjort endel idag Oil change day: Chain tensioner day: Broken magnetic drain plug day (whatever, hadde ny original) Motorsport belt day: Stabstag day: Fitment day: Har og bytta alle 6 plugghettene og støtdempere til bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Idag blir det gummi på framhjulene =-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Da gleder jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Strøkent som alltid Ser ut som du får fin poke med de hjula Hva var innpresset på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå