BMW-Coupe Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Niiiiiice! Noen som har stått på her ja ser jeg! Ble du kvitt problemet etter at du monterte eksosen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Hvilken klaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Hvilken klaring? Niiiiiice! Noen som har stått på her ja ser jeg! Ble du kvitt problemet etter at du monterte eksosen eller? Har bare montert bakpotta. Resten har ikke kommet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Det eeer så fint, det eeeeeer så fint! Full cred for nydelig utført arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Satan så grom den er da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Flott arbeid Halvor! fet eksos! åssen ble lyden med den bakpotta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Fin bil med riktig farge kombo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Satan så grom den er da!! Nåja. Har nå ganske så grom vogn du og vil jeg si Fin bil med riktig farge kombo!! Takk Flott arbeid Halvor! fet eksos! åssen ble lyden med den bakpotta? Det kan jeg ikke uttale meg for mye om enda. Men det blir mer og mer lyd ettersom jeg kjører hvertfall. Men i mine ører, grom lyd hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Det kan jeg ikke uttale meg for mye om enda. Men det blir mer og mer lyd ettersom jeg kjører hvertfall. Men i mine ører, grom lyd hvertfall er jo ikke noe som er bedre enn det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Har gjort litt til idag og. Montert nye girkassefester og nytt stabstag foran. Begge deler fra UUC motorwerkz. Igjen, nytt vs old: Fester montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Favoritt-e36'n har blitt enda et hakk råere :applause: Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Du ligger ikke på latsia du heller, mister!! Ser som vanlig knallbra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Du ligger ikke på latsia gitt! tøff farge det der! husker jeg titta litt på bilen din på treffet til john! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Fikk prøvd på andre hjul igår. Bare synd det ikke passa i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Tror du må space de ut litt ja vis du har på mindre gummi og justerer litt camber tror jeg dette kan bli tøft, synes du skal beholde dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå