Boddiz Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33271224 Noen med e60 som har smelt på 19/20" uten å senke? Hvordan ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har 19" på min E61 uten senk, veldig god å kjøre men noen synes sikkert det ser teit ut, forrige eier hadde 20" på bilen og han sa at det var ikke noe problem der heller, hvis du jakter på dekk så skal forrige eier av min bil selge disse, jeg fikk tilbud om 10 000,- levert i Halden, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35046871 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har 20" uten senk. Det ser ikke helt idiotisk ut, men det vil såklart bli bedre om jeg får den ned noen millimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kjører også 20'' uten senk, ikke engang msport senk. Vil ikke si det ser teit ut, men vil så klart bli penere med senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har 19" på min E61 uten senk, veldig god å kjøre men noen synes sikkert det ser teit ut, forrige eier hadde 20" på bilen og han sa at det var ikke noe problem der heller, hvis du jakter på dekk så skal forrige eier av min bil selge disse, jeg fikk tilbud om 10 000,- levert i Halden, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35046871 Da er disse kjøpt av meg =) Går det greit å bare bytte til senkefjører på en e60 530d? Eller bør også demperne byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg kjørte en liten periode uten senk på min. Jeg trodde faktisk at den skulle se høyere ut, men det mest ideelle er naturligvis noen senkefjærer. Det kommer jo an på hvor slitt demperene dine er, men jeg valgte å bytte bare fjærene på min med H&R 35/35. Svært tilfreds med denne kombinasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg kjørte en liten periode uten senk på min. Jeg trodde faktisk at den skulle se høyere ut, men det mest ideelle er naturligvis noen senkefjærer. Det kommer jo an på hvor slitt demperene dine er, men jeg valgte å bytte bare fjærene på min med H&R 35/35. Svært tilfreds med denne kombinasjonen. Ser ut som de "bare" har AC, Eibach og supersport senkefjærer til min på GS. Noen som har erfaring med de billige supersport fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 [ , http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35046871 Da er disse kjøpt av meg =) Hehe se der ja, han virka som en trivelig kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ja, veldig trivelig kar altså =) Håper felgene er like trivelige på min bil for da blir det konge! =) EDIT: Takk for tips TOM =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Få ut tråd om bilen da boddiz;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Er jo dønn original og "kjedelig". Må skje litt først så kanskje det kommer noen bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå