KingB Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Kun ett sett 18" igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kover Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 fikk mine idag og de ser veldig bra ut takker for en god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 fikk mine idag og de ser veldig bra ut takker for en god handel Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Kun 8,5x17 igjen! Ett sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Siste sett 8,5x18 & 10x18 ble solgt på torsdag. Allerede nå i helgen har jeg fått 3 forespørsler på flere sett. Jeg har sjekket med Tyskland, og det er nå slutt! Nix, nada, zero mer nye Rondell D58 i eske å få tak i. Men så er spørsmålet - Hvor stor er etterspørselen etter disse felgene? Er det mange fler som ønsker seg nye sett? Produsenten i Tyskland som nå innehar støpeformen, har sagt ja til å sette igang en produksjon for meg, men krever til gjengjeld at jeg kjøper inn et relativt stort parti. Dette krever både investeringskapital fra min side samt lagerplass. Dette kan jeg fikse, men jeg vil gjerne vite om interressen blandt BMW folket er stor nok, slik at jeg ikke brenner inne med dette lageret. Evt dersom 10-15 eller flere forhåndsbetaler og bekrefter kjøp så kan en bestilling bli enklere å håndtere... Hører gjerne deres synspunkter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Veldig kult at du har sjansen til å få de inn i produksjon igjen! skulle likt å ha bestilt et sett men har allerede 4 sett felger liggende sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Åå, har lyst på sleke te e39en min. Kva pris går felgene for? 18" til e39 00'mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Jeg er keen. Hva blir evt prisen for 2 sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tømmerbilly Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg er også interresert.. Er det ennå aktuelt eller er det lagt på hylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Kunne tenkt meg ett sett med 17" til E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Kan ta eit sett !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Foreløpig skjer det ikke noe med dette. Responsen har vært for dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 til hvilken pris då? kunne gjerne tenkt med ett sett med 17". 2stk 8,5" og 2stk 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenej1989 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 trenger 18" til e 46 noe du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 jeg er å interesert i ett sett til E34 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå