Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Haha jeg er ikke akkurat rolig når jeg kjører heller Hisser meg fort opp i trafikken Men lykke til med turen din, og lag gjerne en reiselogg du også Takker for det, blir en skikkelig reiseblogg fra meg også Lurer bare litt på om jeg skal gjøre den underveis eller når jeg kommer hjem, er jo mye hoteller med klein nett-tilgang sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Er du hjemme igjen? Neste år blir jeg med! Badgen i grillen overlevde turen? Hehe jepp, kom hjem sent i natt Bare å slenge seg med på tur Badgen holder ut ja Og det minner meg på at jeg fremdeles har din liggende her.. *Gullfiskhukkomelse* Haha jeg er ikke akkurat rolig når jeg kjører heller Hisser meg fort opp i trafikken Men lykke til med turen din, og lag gjerne en reiselogg du også Takker for det, blir en skikkelig reiseblogg fra meg også Lurer bare litt på om jeg skal gjøre den underveis eller når jeg kommer hjem, er jo mye hoteller med klein nett-tilgang sikkert Det er godt å høre Mye dårlig nett nedover ja, men kan være lurt å notere ned ting underveis. Har garantert glemt MYE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Sitte på med deg neste år da? Tør ikke kjøre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Ingen problem God plass i femmeren vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå