320Schanke Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Jaja, nå har d skjedd endel... En morgen jeg skulle starte bilen i -16 så nekta den å starte. Jeg fikk starthjelp senere i uka og vi frakta bilen til en lunken garage for å skifte glødeplugger. Det som skulle være en enkel jobb eskalerte volsomt da det viste seg at 3 av 4 glødeplugger var brent seg fast i blokka! Faan Så nå er motorn blitt plukka ned og rengjort, alt av pakninger er bytta. Innsuget og videre innover var helt nedkoksa :-/ Ikke rart bilen har gått ujevnt... EGR'n, den jævla EGR'n... Såe, da er det blitt spøtta i endel penger. Men nå har jeg iallefall en frisk motor! Vedlikeholdet skal følges opp nå fremover! Ellers da så driver jeg å polerer sommer- felgene, gleder meg til sommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Hørres ut som du har masse fine planer Ta gjerne en titt innom på den gamle E46en min. Kan gjøre mye spennende med disse bilene her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Takk for det Var innom å så på din, den var utrolig fin! Likte spesielt farven Ja mye man ønsker å modifisere/ oppgradere, men det koster penger, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Note: http://www.m-teknikk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Liker endringene Planer om fangere osv? Ta gjerne en titt på tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Plana er Mtech II når jeg har god rå Enn sålenge får den være som den er hva fangere angår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 Må innrøm at æ e dålig t å oppdater under veis... Vel vel, her e litt av det som har skjedd iløpe av 2014 iallefall: Bila har fått sæ nye frontlykteglass, samt blinklys. Mtech frontfanger e kjøpt inn men ikke montert. Senkesett e kjøpt inn men ikke montert. Den har fått sæ ny frontrute. Det e bytta glødeplugga, gløderele og veivhusventilasjon i ferbindels med det siste oljeskifte. Eine sommerfelgen e vårte kantkjørt da æ mått sveng unna nån som itj klart å kjør som folk. :/ Har fjerna låseboltan t felgan! Nye skilter. Hadd en liten photoshoot etter æ bytta om t vinterdækk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå