bmw-520i Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 skal folk fra Stavanger eller Sandnes samles en plass og kjøre ned sammen? eller kjører alle hver for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Det har vært samling tidligere år, da på Shell Select på Forus, som er et greit mellompunkt mellom byene. Jeg skal stille med begge mine biler, hvis jeg finner noen som kan kjøre E39'en. Skal også stille tidlig, da jeg både skal være dommer, og sikre meg noen supre tilbud. Hva med å si at vi møtes på Shell der klokken 08:15, og kjører senest kl 08:30 ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Skal nedover jeg også. Må innom jobben å hente ut bilen så kan være jeg svinger innom og møter "kortesjen" hvis det blir noe av. Jeg skal også være dommer og skal ned tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Det har vært samling tidligere år, da på Shell Select på Forus, som er et greit mellompunkt mellom byene. Jeg skal stille med begge mine biler, hvis jeg finner noen som kan kjøre E39'en.Skal også stille tidlig, da jeg både skal være dommer, og sikre meg noen supre tilbud. Hva med å si at vi møtes på Shell der klokken 08:15, og kjører senest kl 08:30 ned? 8:30 høres bra ut. når reiser du nedover stig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Bare så det er sagt, for det har vært glemt før; Spyling av vindu utgår hvis du kjører samlet og været er fint!!! Stig, noen felger til E24'en jeg kunne lånt til anledningen? TRX hjul er ikke kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Man bruker vel ca. 40 minutter ned? Ja fartsgrensen skal holdes og ingen rutespyling ! Treffet begynner 10 så jeg vil i alle fall være der nede ca. halv ti hvis ikke litt før. Så ja, 8.30 høres ut som en plan. Jan. Har dessverre ingenting brukende. Enten 17" M-Contour banehjul med knall rød kant med alt for høyt innpress eller 16" originale 7 eika til E91en. Begge settene har ET41. Så TRXhjulene dine ser milevis bedre ut enn det disse hadde. Ja og så har jeg liggende noen 20" uten dekk. Men det blir litt stumpete å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 for håpe de ikke har så bra tilbud på e28 og e32 deler siden jeg får en god lønning på fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Hehe. Får ikke lønn før 25. Så må vel legge igjen Masterkortet hjemme.... Finner jo alltid på noe å handle der nede selv om jeg nok har handlet inn det meste som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Skal ned etter planen, men må innrømme at værvarslingen ikke akkurat hjelper på lysten. Kommer nok eventuelt til å kjøre herfra i 8-tiden, så er vel ikke fremme før tidligst 11-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Planen var å komme men såpass lang kjøretur i regn frister egentlig ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Skal ned etter planen, men må innrømme at værvarslingen ikke akkurat hjelper på lysten.Kommer nok eventuelt til å kjøre herfra i 8-tiden, så er vel ikke fremme før tidligst 11-tiden. går ikke an og stole på værvarslingen de forandrer det hele tiden så får se på lørdags morgen hvordan været er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Nå melder de faktisk opplett hele dagen, så da kommer det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg og Mattae har tengt oss ned, om det blir 1 eller 2 biler sprør på om jeg får copilot (under 18 -_-'') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Noen som kan kjøre E39'en min fra Sandnes til treffet og så hjem igjen etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Noen som kan kjøre E39'en min fra Sandnes til treffet og så hjem igjen etterpå? kan godt kjøre e24en din ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå