gkw89 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 skal hente meg en 2007 Hilux (tidenes bil, det) D-cab med topp og "dråpe-plate i hele planet og div annet småtteri snack, så nå må jeg lete etter mer snacks, så om noen har no spennende så er det bare å komme med tips og forslag... Er spesielt ute etter lysbjelke/strober(LED helst), hevesett osv, dekk og div jåleri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Du får melde deg for nippon klubben da. Her inne driver vi med biler...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 finner ikke mer trofast trekkbil enn en toyota med diesel og det trengs når man kjører i filler en tysker på full gass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 finner ikke mer trofast trekkbil enn en toyota med diesel Kremt.....Chevy Silverado 6,6 Duramax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 den også er relativt brukbar ja Edge trimbox - mode 5 = 1000nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Finner tips og godis til salgs på h4k.no Og Old Man Emu er et av veeldig få hevesett som er godkjent på norske veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 finner ikke mer trofast trekkbil enn en toyota med diesel Kremt.....Chevy Silverado 6,6 Duramax Cummins 6r som bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 den også er relativt brukbar ja Edge trimbox - mode 5 = 1000nm Hehe ja man kan dra noe voldsomme hester ut av de motorene der, men man må være glad i svart røyk Er selv stor amcar fan, men må jo innrømme at Hiluxen er en uslitelig bil. Glemmer ikke den Top Gear episoden der holdbarheten til en gammal Hilux ble satt på prøve, de satt fyr på den, drukna den i sjøvann, slapp den i bakken, satte den på taket til en høyblokk som de raste og "Masserte" den med en rivningskule. Og bilen startet hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 haha, du er ikke rirktig klok GK gir deg ikke med de bilene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Synd det blir forbudt med diesel biler om vintern i Oslo fra vinteren av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 synd jeg skal ha svenske skilter på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Synd det blir forbudt med diesel biler om vintern i Oslo fra vinteren av! Forbudt ? Så da må foreldrene mine låne min bil altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Synd det blir forbudt med diesel biler om vintern i Oslo fra vinteren av! Så da må jeg kjøre E34 når jeg skal til Oslo om vintern da, jaja! Er jo en komfortabel langtursbil det Men er det ikke ulovlig å kjøre svensk registrert bil i Norge som Norsk statsborger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 han bor vell i sverige og har alt på stell der mener jeg og si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 han bor vell i sverige og har alt på stell der mener jeg og si Spiller ingen rolle så lenge han er Norsk statsborger! Mener på at der er noe regler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå