Kiim Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 feilaktig bruk av grøftelys.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvor mye fikk du i bot? Jeg fikk på 2000kr da jeg fikk i fjor. :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Ohhh..... Skal slutte og bruke spredere og nærlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 kjøpt "båt" å garasjebygging denne og forrige uke. Måtte ut å prøve, litt kalt i februar. Trygt plassert hjemme etter en lang kjøretur hjem fra søøøørlandet Flatpakka garasje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Trysil tømte lommeboka mi denne helgen så er det bare å skrape sammen for mva på litt deler, og enda flere regninger, gikk visst på en smell jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Føler liksom du lever fra hånd til munn Tzunami? Luksusfellen neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Haha nei gjør jo ikke helt det, går rundt og litt til, så er ikke helt luksusfellen heldigvis, men har ikke flust med penger på bok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Handelen må gå Idag har jeg avtalt pris på nytt bur som blir satt inn til helga Og handlet inn masse stash til 3.8n jeg skal sette inn for en bruker her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 39,- for digital eksostempmåler å 49,- for digital oljetryksmåler hor biltema.. Er vist ein slaks kampanje=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Satt over 900kr på sparekonto Lommeboka blir mindre, men sparekontoen blir litt større hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 ja var 2000 i bot. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Et adapter for å koble minnekortet til mobilen til pc, da tlf'n ikke finner det :S -100,- sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Nye girkassebolter, M5 E39 girkasse, Viftereim, Ac reim, bremsevæske, girkasseolje og 4 oljefiltrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Fikk feita opp lommeboka i dag istedenfor Solgte merce vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Knekkebrød og hybelbiff, mye deler som må kjøpes fremover, kan ikke kaste bort for mye penger på mat og slikt tøv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Kr 6.750 for skader andre har påført bilen min. Sure penger, men deilig å kjøre rundt i en uskadet bil, noe jeg ikke har gjort siden den var 1,5 måneder gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå