Glenglen Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Velkommen til min BMW 328i cab fra 1996 Var så heldig å våkne en dag av en melding på tlf hvor det sto en link til cab'n på finn.no. Den møtte alle mine krav til å oppgradere den gode 318 cab'n som jeg har fikset opp det siste året og bare to uker etter jeg så bilen for første gang sto den i gårdsplassen! Bilen er helt orginal men har hatt diverse tukling med seg stakar fra noen tidligere eiere. Lå et drøss av sterio kabler som jeg har revet ut, samt at skinnet egentlig er individual lysebrunt som er farget sort. Får ikke tilbake gamle fargen, så må gå for å farge setene en gang til sort for å få det strøkent. Nok prat! her er litt info! BMW 328i 1996 cab -143.000km på tellern når jeg hentet den -Elektrisk soft top -Hard top i samme farge som bil -2 sone klima -kjørecomputer -El speil -Utstyrs liste kommer litt lenger ned. Planer! -Senk -Felg -M pakke -laminX tint -Sort grill Ting som er i boks! -Felg! Hartge OZ.Racing 8.5x17 ET13 og 9.5x17 ET21 custom flate senterdeksler -Senk! Supersport Black evolution 40-80mm og 20-50mm -LaminX! tint på hovedlykter -Grill! Sort grill lakkert selv -M-pakke! Original deler fra Koed og en M3 delebil. Utstyrsliste: VIN WBABK71080ER57826 Type code BK71 Type 328I (EUR) E series E36 © Series 3 Type CABRIO Steering LL Doors 2 Engine M52 Displacement 2.80 Power 142 Drive HECK Transmission MECH Colour SONDERLACKIERUNG (490) Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX) Prod.date 1995-11-16 Options Code Description (interface) Description (EPC) S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatic stability control (ASC+T) S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S296A LM RAEDER/CLASSIC BMW LA wheel, Classic S302A ALARMANLAGE Alarm system S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated S341A STOSSFAENGER KOMPLETT IN WAGENFARBE Bumpers completely in body colour S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Windscreen, green-tinted upper strip S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Hardtop-preparation S392A VERDECK DUNKELGRUEN Softtop, dark green S398A VERDECKBETAETIGUNG ELEKTRO-HYDR. Softtop, electromech. semiautom. S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S464A SKISACK Ski bag Code Description (interface) Description (EPC) S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation Individual vehicle data Text ---- Processing Individual Sign "BMW individual" 0490 Color Sonderlackierung "oxfordgrün-metallic", wie Schl.Nr.: 324 Aussenspiegel, StoÃfänger komplett, Griffleiste und Schweller- verkleidungen in Wagenfarbe. Z1XX Upholstery Following items are in leather Nappa champagne (nr. 2 237 193): Sitze vorne und hinten Head rests Text Restliche Innenausstattung wie bei Leder Montana schwarz, Schl.Nr. P7SW Ny bil i hus! Ny vs Gammel 2013 sesong looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Reservert post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Grattis med ny bil, Glenn så fin ut denne! Men regner med at du skal gjøre noe med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Så veldig bra ut glenn masse potensiale her , Nå som du har solgt den blåe , kan jeg vel ha hvite felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Tøft:) Bra motor og riktig med cab på e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Grattis med ny bil, Glenn! Regner med at denne i likhet med den forrige skal modifiseres "en smule"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Grattis med ny bil, Glenn så fin ut denne! Men regner med at du skal gjøre noe med den? Her blir det gjort litt ja men slipper å gå løs på den innvendig, er sort skinn i den Så veldig bra ut glenn masse potensiale her , Nå som du har solgt den blåe , kan jeg vel ha hvite felger ? Hehe selfølgelig kan du det Kan anbefale Alpineweiss! Tøft:) Bra motor og riktig med cab på e36! Takk takk er blitt litt svak for cab'n jeg og nå var det på tide å kline til med litt motor Grattis med ny bil, Glenn! Regner med at denne i likhet med den forrige skal modifiseres "en smule"? Hehe det kan du regne med bare å følge med på tråden så skal det skje mye i løpet av ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Gratulerer med ny bil! Kommer definitivt til å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Gratulerer med ny bil *subscribed* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Takk Setene var veldig gufne å sitte i så tenkte det er et bra sted å starte. tok frem swissvax leather care kitet og begynnte å skrubbe. Så kom overraskelsen, setet begynte å prelle sort! fikk litt panikk og lurte på om rensen var for hard mot bilen, men etter en nærmere inspeksjon fant jeg dette: Ikke helt sikker på hva jeg gjør nå, men ingen vits å fortsette å fjerne sortfarge... setene her helt klart ikke sorte i utgangspunktet. og jobben som er gjort for å få de sorte er fryktelig dårlig når man inspiserer sømmer... dag 1, nedtur.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 ikke ta det som en nedtur , nå har du bare en unnskyldning til å bytte seter Kan jo bli fint med hvite seter mot fargen på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Etter noen kjappe tlf fant jeg ut at interiøret er en individual farge og 2 delt som har blitt farget opp av en kar i gjøvik. Så da starter jobben med å få rettet opp i problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Nice, fet tralle, Glenn! Var det du som tuta på meg en dag i forrige uke? Likner på den bilen, i hvert fall - grønn, 328. I rundkjøringa bortenfor Biltema Hva er planene da? Ser du må gjøre noe med setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Meget pen denne glenn, er greit når du kjenner folk som kan historien på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Grattis med ny bil, endelig var det slutt på teasing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå