Glenglen Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Grattis hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 tror han bare er treig i oppfattelsen, så gratulerer med "ny" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 tror han bare er treig i oppfattelsen, så gratulerer med "ny" bil Ikke oppfattelsen, er vel heller at jeg ikke er noe særlig på bimmers lenger men riktig resultat du kom fram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 så tilsvarende melding på en annen tråd, så regnet med det var noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 så tilsvarende melding på en annen tråd, så regnet med det var noe sånt Jepp hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Hehe ja takk uansett veldig fornøyd med denne, og skal tas godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Hvordan går det her? Stille og rolig ingen mods før på våren nå dessverre... men da kommer jeg sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Hentet bilen fra service idag og en utrolig hyggelig beskjed å få! "Bilen er tipp topp stand, går rett gjennom EU når den skal det." Oh yeeeah Forøvrig så ble disse tingene gjort på service: -byttet termostat -byttet olje og filter -frostveske -byttet plugger -byttet en o-ring i tannstang ( svettet servoveske ) -Diagnose for å se etter el feil ( alt ok ) -Generell tilstands rapport ( "eu ok" ) Nå er det helg og jeg er blid som ei sol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Kjørte rett til vaskehallen fra verkstedet og fikk tatt en runde med votten og litt maguiars shampo Vintermodus med hardtopp og piggfrie snø sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Fikk en mindre hyggelig overraskelse når bilen gikk varm midt i bengnadalen i valdres på søndag. Viste seg at verkstedet ikke hadde lykkes med å lufte kjølesystemet. Så da ble det mekking på stedet i ca en time uten hell, for å så bli tauet av en hyggelig nordlending i ca 15min til nærmeste bensinstasjon ( Nes i ådal ) hvor jeg så fikk jekket opp bilen, kjørt på med masse vann og luftet ut ved å klemme på inn og ut slanger på radiatoren. alt ble bra og jeg kunne endelig kjøre videre hjem til Tønsberg turen tok ca 2 1/2t ekstra pga feilen......... skal tilbake til verkstedet idag for å få fylt på ny kjøleveske siden jeg etterfylte kun med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Den er kjip, har opplevd det samme med bilen min en gang. Var ganske mange timer skruing bare for å finne feilen, og det viste seg at termostaten ikke åpna seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Nydelig bil du har! Har samme selv, bare 2litern. Felg og senk kommer til våren, men har bestemt meg for å droppe m-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Nå påstod de at det var lekkasje i radiatoren MEN de hadde fikset det med en tetning de la til i frostvesken som ikke herder med mindre den kommer i kontakt med oksygen. så da spurte jeg om det lønte seg rett å slett å få seg en ny radiator. Neida, trengte ikke det vist o0 så nå lurer jeg på om de bare sier at det var lekk i radiatoren og at de har "fikset den" bare for at det ikke skal virke som de dreit seg ut med luftingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Nydelig bil du har! Har samme selv, bare 2litern. Felg og senk kommer til våren, men har bestemt meg for å droppe m-plast Takk har du en tråd om bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå