Glenglen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Poster denne linken her, i håp om at noen vet noe om problemet? viewtopic.php?f=1&t=245257&p=2617600#p2617600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Nydelig bil du har! Har samme selv, bare 2litern. Felg og senk kommer til våren, men har bestemt meg for å droppe m-plast Takk har du en tråd om bilen din? Ikke foreløpig, men skal nok få kjørt igang en tråd når jeg får noe å skrive om Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Nydelig bil du har! Har samme selv, bare 2litern. Felg og senk kommer til våren, men har bestemt meg for å droppe m-plast Takk har du en tråd om bilen din? Ikke foreløpig, men skal nok få kjørt igang en tråd når jeg får noe å skrive om Sent from my iPhone using Tapatalk bare å kjøre opp en tråd hvor du presenterer bilen som den er og litt planer du har for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Har en teori på brudd i ledningen til måleren. Fiksa en slik en her for litt siden på en 318i. Tror det sitter tanknivåføler under setet på begge sider. Mål om du har kontakt hele veien på ledningene til denne internt nede i tanken. På denne her var det brudd i svart ledning under setet på høyre side. Ikke begynn å lodd inn no biltema kabel eller noe under her, da kablene som ligger der fra før er slike som er beregnet på å tåle bensin etc. Få tak i ny føler fra en annen e36 og sett inn den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Den nedre der måler nivå i tanken. Tror du skal ha en slik på høyre og på venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Se her ja, dette skal jeg få sjekket opp i så fort som mulig Ledningene går kun til instrumentene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Tror ledningene kun går til instrumentene. Men de som går til instrumentene kobler du fra med kontakt der den klumpen med måler og alt sitter på toppen av tanken. Er sansynligvis ledningene internt nede i tanken det er noe galt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Dårlig BMW føre i Tønsberg idag.. godt en har fullt kjøleskap og varmekabler i gulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Godt føre for touringen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Kjørte meg fast 3 ganger i dag jeg Siste gangen var 3 meter fra garasjen på flatmark så naboen fikk dytta meg litt. Hadde ikke måkt der men, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Er bilen din lav da Kny, eller kjører du uten diffbrems? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Ble en liten tur på meg ut gitt. Var på Norby'n i sverige for å shoppe litt av det vanlig harry greiene. ble et par julegaver også Godt det ble brøytet her før jeg skulle avgårde! men godbilen klarte seg bra i 110-120km/t på E6 i sloddeføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Savner sommeren altså... her et lite minne fra første gang jeg fikk på Hartge hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Fet cab du har her, glenglen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Fet cab du har her, glenglen! Takk takk kommer noen mods for 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå