Gå til innhold

Glenn's E36 328i Cab

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil du har! Har samme selv, bare 2litern. Felg og senk kommer til våren, men har bestemt meg for å droppe m-plast :P

Takk :) har du en tråd om bilen din?

Ikke foreløpig, men skal nok få kjørt igang en tråd når jeg får noe å skrive om :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har! Har samme selv, bare 2litern. Felg og senk kommer til våren, men har bestemt meg for å droppe m-plast :P

Takk :) har du en tråd om bilen din?

Ikke foreløpig, men skal nok få kjørt igang en tråd når jeg får noe å skrive om :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

bare å kjøre opp en tråd hvor du presenterer bilen som den er og litt planer du har for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en teori på brudd i ledningen til måleren. Fiksa en slik en her for litt siden på en 318i. Tror det sitter tanknivåføler under setet på begge sider. Mål om du har kontakt hele veien på ledningene til denne internt nede i tanken. På denne her var det brudd i svart ledning under setet på høyre side. Ikke begynn å lodd inn no biltema kabel eller noe under her, da kablene som ligger der fra før er slike som er beregnet på å tåle bensin etc. Få tak i ny føler fra en annen e36 og sett inn den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ledningene kun går til instrumentene. Men de som går til instrumentene kobler du fra med kontakt der den klumpen med måler og alt sitter på toppen av tanken. Er sansynligvis ledningene internt nede i tanken det er noe galt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...