Shattered Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hadde vært fett å ta turen vet ikke om det passer enda, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Har ikke vert på treff enda du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Nei, alltid noe i veien til nå Skal komme meg på treff i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 får komme til Rudskogen og E30meet neste helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 får komme til Rudskogen og E30meet neste helg igjen Håper på det, bare ikke jeg stryker på oppkjøring om et par dager Har jo hatt lappen en stund, så burde gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Nei nei nei, må ikke miste lappen .... det er dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Nei nei nei, må ikke miste lappen .... det er dårlig Gjort det en gang alt, skal prøve å ikke gjøre det igjen! Men se positivt på det: bilen har ikke kjørt noe siden den ble kjørt hjem hit i september! Mista den i 6 måneder, to måneder kø på ny oppkjøring Teorien tok jeg så fort jeg kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Krysser fingrene for deg! bare å si ifra hvis du trenger kjøre til e30 meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Satser på det går bra, men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Da blir det e30meet i hvert fall kjører gjerne sammen med deg og kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Gratulerer! drar til e30 meet fredags ettermiddag jeg regner jeg med. Kny drar nok på Lørdag hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Gratulerer! drar til e30 meet fredags ettermiddag jeg regner jeg med. Kny drar nok på Lørdag hvis jeg ikke tar helt feil Hehe, kjører sammen med deg da Takk Ut og lufte gullfelgene nå, selv om jeg ikke har vaska eller polert bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Skal vaske etterpå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Har vert på litt treff i det siste, kan linke noen bilder fra alle fotograf gutta der ute som har knipset av bilen min et par fra "Stance at the boarder" også et par fra GS treffet i Bud og et av rompa mi som ligger på alle fire og tar bilder, mvh Jo Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Noen som vet hvor man får tak i de kjekke jekk staga man setter i original jekk festet ? lite illustrasjons bilde av hva jeg prater om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå