Glenglen Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Hvem er han n00ben med e39'n a? Bare snurra og kjørte dårlig jo! 520i eller? Sent from my Ess4 Hehe syntes han gjorde det veldig bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Kommer ikke over hvor godt jeg liker de hjula på bilen din, Glenn! Kunne ikke blitt mer perfect match med både farge-kombinasjon og utseende /score Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Kommer ikke over hvor godt jeg liker de hjula på bilen din, Glenn! Kunne ikke blitt mer perfect match med både farge-kombinasjon og utseende /score Takker Kristian var å knipset litt bilder i går, kommer nok ut litt her i morgen. Idag er det båt tur i T-Town! litt forarbeid på bilene før shoot og behind the scenes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 For dere som liker litt høy kvalitets bilder så anbefaler jeg å "like" Ole på facebook. Han har tatt en del rolling shots nå i ferien og bildene blir helt drøyt klare! Hvis noen her ønsker seg et bilde av sin bil kan det også fikses https://www.facebook.com/olelundfoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Her er rullende bilde Ole tok av bilen min https://www.facebook.com/olelundfoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Maestro! Har du preface grill? Var sikker på at både kny og du hadde facelift jeg? Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Maestro! Har du preface grill? Var sikker på at både kny og du hadde facelift jeg?Sent from my Ess4 Ingen av oss som har facelift begge har originale 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Ah ja er jo preface som er best Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Nydelig ja, det siste bildet er helt strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Nydelig bil! Takk er veldig fornøyd med eksemplaret jeg har fått tak i hehe Nydelig ja, det siste bildet er helt strøkent! Takk Henrik er faktisk original lakken og ingen skjønner at den ikke er noe stensprut på den Det gjør ikke jeg heller for å være ærlig, men digg at den er så bra hehe Ole er en flink fotograf men bra utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Idag har det skjedd litt med bilen Har hatt en klunge lyd i understellet som ble utrettet idag! Etter litt research viste det seg at det rett og slett manglet en del som jeg ikke fikk med i coilover kittet mitt! hva faen liksom.. GS fikset selfølgelig biffen da de hadde det jeg trengte liggende. Bilen ble helt nydelig å kjøre nå! ikke en eneste ulyd! så er her det litt bilder fra dagens økt På GS Bud 2013 var jeg så heldig å vinne en felgpakke. så den ble prøvemontert for første gang nå. Måtte justere opp et par cm på coilsa og de nye hjulene er 18". Så nå kaller jeg bilen en X3 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Neste mod blir vel stigtrinn så man slipper å knekke begge beina når man går ut av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Neste mod blir vel stigtrinn så man slipper å knekke begge beina når man går ut av bilen? Jepp! er alt for høyt ned til bakken. sliter med høydeskrekk om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå