smainick Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 gamlebilen gikk til gjøvik har jeg sett bra potensiale på den nye der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 gamlebilen gikk til gjøvik har jeg sett bra potensiale på den nye der! Hehe ja, ble en gladgutt rikere i gjøvik dere nå Fant ut at nye bilen min har gått i gjøvik før, så er jo på en måte et bytte dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Gratulerer med ny bil da Blir morro å følge med her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hvordan er denne iforhold til kny sin, mtp coupe vs. cab? dere har vel testa det allerede tipper jeg? Har ikke testet dette enda, men den veier jo noen kg mer, så Kny vil vell sige sakte ifra. men skal da henge på for faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Oppgitte 0-100 tider stemmer kanskje ikke på hver enkelt bil da? Hvis Kenneth sin skal gjøre det på 6.9 og min skal gjøre på 6.6, men vet ikke om det gjelder når bilen er fullstappa med utstyr og soltak f.eks veier en del. Testa min mot Kenneth sin og de gikk helt likt (dog kjørte jeg på tunge 19" og han på 17", tror 10 kg felg tilsvarer 80 kg pga rotasjon osv har jeg hørt). Men uansett er det veldig jevne biler som er over snittet raske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hehe ja er gode motorer de 2.8l blir vell et par tester når vi skal på neste treff osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Hehe ja er gode motorer de 2.8l blir vell et par tester når vi skal på neste treff osv Skal dere på E30 meet? Har litt lyst til å dra, men gidder ikke dra alene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hehe ja er gode motorer de 2.8l blir vell et par tester når vi skal på neste treff osv Skal dere på E30 meet? Har litt lyst til å dra, men gidder ikke dra alene! Jeg drar ja litt usikker på når på morgenen. men blir hvertfall lørdag på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Da er første mod gjort på bilen! fikk inn god spillern med både aux og usb! ikkeno ekstra sterio her i byn. Var litt jobb, måtte montere en ISO kobling i bilen for å få CD spillern igang Lite bilde fra dagens økt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Gratulerer Glenn!! Moro med ordentlig motor Blir spennende å følge denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Hehe ja er gode motorer de 2.8l blir vell et par tester når vi skal på neste treff osv Skal dere på E30 meet? Har litt lyst til å dra, men gidder ikke dra alene! Jeg drar ja litt usikker på når på morgenen. men blir hvertfall lørdag på meg Ja, for det er lørdag og søndag? Hadde håpa å bli ferdig med lakkinga innen den tid, men ser mørkt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Jepp utstilling på lørdag og banekjøring på søndag sjekk ut tråden til treffet på "annet bil og motorprat" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Coilovers bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Da er vi i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Coilovers bestilt Hvilke har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå