Shattered Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Haha, dere altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Var jo riktig impress vil jeg påstå? så med litt smalere dekk kunne du jo fortsatt kjørt lowriderstil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Var jo riktig impress vil jeg påstå? så med litt smalere dekk kunne du jo fortsatt kjørt lowriderstil Tanken var å ha det som bruks hjul med bruks høyde Er litt lei av å ha daily slammed, kommer jo ikke frem hvis det er farts dempere Skal bytte låne med lillebror, han har GS star, se hvordan de blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 X3 du liksom! synes de andre felgene dine var penere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 X3 du liksom! synes de andre felgene dine var penere;) Selvfølgelig er Hartge hjula bedre Disse hjulene er på fordi den skal på verksted og godkjenning av senk, vil ikke levere den med Hartge på. alt for redd for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 X3 du liksom! synes de andre felgene dine var penere;) Selvfølgelig er Hartge hjula bedre Disse hjulene er på fordi den skal på verksted og godkjenning av senk, vil ikke levere den med Hartge på. alt for redd for dem det skjønner jeg godt at du er!! kan sørge for å bruke de for deg i mellomtida, så slipper de å støve ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Byttelåner hjul med lillebror, så nå står mine GS hjul på en rød e46 touring, mens jeg har 18" GS star på min Ser litt bedre ut, men kjenner jeg savner stance! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 her er et bilde av e46'n med mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 De var faktisk kule på e46'n! Men din skriker etter stance igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 De var faktisk kule på e46'n! Men din skriker etter stance igjen ) Tok feil av datoer, så skal ikke på verkstedet før neste onsdag. Da blir det EU og 4 hjul kontroll. Så bestiller jeg time hos vegvesenet etter det Blir nok ikke noe mer stance i år faktisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Betyr det at jeg får lavere e36 enn deg neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Betyr det at jeg får lavere e36 enn deg neste uke? Går bruksbilen i bakken til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Får nye dekk i morgen, 205/40-17 slenger dem på på lørdag (skal cruise annen bmw i morgen ) så blir det litt justering av høyde osv, så spacere til uka og daaa er jeg akkurat på grensen til å sprenge budsjettet på 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 bare vent e36 gir som regel mersmak 10k holder nok ikke.. i vinter blir det mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Da håper jeg at jeg får solgt den før det det gir mer mersmak å kjøre m5'n men er god å kjøre den e36'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå