Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Ser ut som det kan bli bra med 215/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 På RS'ene bak har jeg 215/40 på 9.5" med Falken dekk, så hvis husker hvordan det så ut så har du en pekepinn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 På RS'ene bak har jeg 215/40 på 9.5" med Falken dekk, så hvis husker hvordan det så ut så har du en pekepinn der Du subber som faen da kanskje jeg må smalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ehh.. Hvor er sammenhengen mellom at jeg subber i min E30 og at 215/40 ikke vil gå på din E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Ehh.. Hvor er sammenhengen mellom at jeg subber i min E30 og at 215/40 ikke vil gå på din E36? Hehe det er sant du har bare halve bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ehh.. Hvor er sammenhengen mellom at jeg subber i min E30 og at 215/40 ikke vil gå på din E36? Hehe det er sant du har bare halve bilen hahahahaha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Du er godt i gang med bilen ja;-) blir sykt bra med hjul å senk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Dæven! Kommer til å bli minst like rå som den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Åååå. XL ein å rætt i koppen. Det her blir jo en ikke reint så lite hjemmekoslig cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Hehe takk for alle koselig tilbakemeldinger Idag fikk jeg og kny gjort litt på bilen min! "opp og ned" justeringen på fører setet virket ikke, så vi dro ut setet for å sette igang med stolkirurgi. vi slapp med skrekken for var bare vaieren som hadde hoppet ut av festet. tok ca 5min før setet var tilbake i bilen og alt virket. Vi var så godt igang, så vi gikk løs på cab problemet mitt. el cab'n nektet å svare, så vi gikk inn å googlet litt. etter 2min med Kny magi så fant vi et youtube klipp som ga oss svaret på alt vi trengte å vite! pakket cab'n ned i rommet sitt og satte meg inn i bilen, holdt inne "opp" knappen på cab'n og dro på tenninga. tok ca 10 sec så var den reprogramert og gikk opp! wuhu! vill jubel i garasjen var en av grunnene til at jeg fikk en god pris på bilen. defekt cab. tok oss 5 min å fikse stemningsbilde med taket nede i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 litt av noen ballonghjul hehe. spent på hvor mye det gjør med utseende når du får senka og smelt på de nye hjula . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Dette blir bra, Glenn! Som 'bayerks-mach-werk' sier, gleder meg til å se hvordan det blir med felg og senk! Utrolig hvor mye det gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 litt av noen ballonghjul hehe. spent på hvor mye det gjør med utseende når du får senka og smelt på de nye hjula . Hehe det er JEG å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Fikk overtalt gutta på Tønsberg Vulk til å gi felgene mine et forsøk i utgangspunktet blånektet de på å legge dekk på det greiene der, hvertfall med dimmen jeg ville ha Men fikk til slutt pris på dekk og skal ned en tur i morgen for å vise frem et hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå