Glenglen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Da var GS performace tårnlager forran og bak bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Noen som har programmert nøkkel til e36 før? skiftet knapper på den idag og nå funker den ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 E39 har iallefall følgende: lås opp sett deg inn og lukk døren slå på tenningen og slå den av igjen hold "lås opp" mens du trykker "lukk" 3 ganger slipp "lås opp" den kviterer da med å låse og låse opp bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 E39 har iallefall følgende:lås opp sett deg inn og lukk døren slå på tenningen og slå den av igjen hold "lås opp" mens du trykker "lukk" 3 ganger slipp "lås opp" den kviterer da med å låse og låse opp bilen Ok, skal nøkkelen dras ut av tenningen før man trykker? eller skal alt skje mens den står i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 alt mens den står i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Må nok forske litt mer på nøkkel programmering. fikk ikke det til på den måten der men var på en liten shopping runde idag klar for å polere felg kant. kjøpte også en ny helsort skiltramme til å ha bak Kjøpte også senterdeksel bolter siden disse ikke fulgte med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hadde ikke mer enn kommet hjem så fant jeg hentelapp fra GS bildeler i posten yay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Hva er det jeg ser, Glenn? Hvite blinklysglass forran? Få bilen på bakken og behold de oransje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hva er det jeg ser, Glenn? Hvite blinklysglass forran?Få bilen på bakken og behold de oransje! Kjekt å ha litt av hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Blir bra med hvite blinkers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Fikk ferdig 1 felg igår men trur jeg skal gå over en kjapp gang til for å se om det skjer noe mer. Men hjelper veldig med litt polering! Til uka smeller det i tråden her! da kommer det felg, senk og forhåpentlig valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 fikk forresten orden på nøkkelen idag Tzunami prøvde det du sa tilfeldigvis når jeg kom på jobb idag og jaggu funket det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Bra! hvis du har 2 nøkler med fjernstyring så må du kode begge sånn innen 30sek. Det merka jeg i dag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Bra! hvis du har 2 nøkler med fjernstyring så må du kode begge sånn innen 30sek. Det merka jeg i dag:p hehe hva skjedde? Reserve nøkkelen min er av det kjipe slaget uten en eneste knapp dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Ah, nei altså hvis du koder en nøkkel, så dekoder du den andre:p så da må den kodes opp på nytt:p hvis du ikke tar begge to da, så dekoder du den første igjen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå