Gå til innhold

Endelig lav nok!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å plastsveise den fast i fangern? tror det hadde blitt penere da, altså om du hadde fått en hel flate istedetfor en glippe/skjøt mellom ;)

men må si at det var meeeget pen høyde på den! Etter å ha sett bilder av bilen din så får jeg ikke mindre lyst på e34 igjen ;) helst stv thou, men passer fint i den fargen du har! må den er lekker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å plastsveise den fast i fangern? tror det hadde blitt penere da, altså om du hadde fått en hel flate istedetfor en glippe/skjøt mellom ;)

men må si at det var meeeget pen høyde på den! Etter å ha sett bilder av bilen din så får jeg ikke mindre lyst på e34 igjen ;) helst stv thou, men passer fint i den fargen du har! må den er lekker ;)

går nok ikke å plastsveise, nei.. den leppa er ikke av plast men av gummi... så den bøyer seg lett og vanskelig å ødelegge....

stilig :) hvilke coilovers er det ?

Takk, Kido coilovere !

Aldri hørt om! Tuv?

nope, taiwan special, :lol: sveist inn

bildet, sammenlignet med standard m/supersport 50mm senk fjører

p4127590.jpg

Hva er specsa på hjulene? Hvor store spacere? Ser bra ut :D

foran: 17x8,5 et13 m/ 15mm spacers. 225/35/17 bak: 17x10 et15 m/ 15mm spacers. 235/35/17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah du som har denne. Møtte deg ved gamle rainbow istad. Gul caddy med masse lys;)

Ble gromt nå. Vært litt "jalla" før, men kikka veldig nå, knalltøft!

Ang bruksbil så kjører han rundt her heele tiden så;) og de veiene mot åros er ikke akkurat de grommeste.

Du vet vel kanskje hvem Henrik er som kjører sølv golfen i åros? Gamle min. Ikke spesielt høy den heller. Er veø en grunn til at han har tatt bunnpanna 5ganger:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...