Alt-Ctrl Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Hei hei. Kjøpte min første BMW nå på lørdag, legger ved noen bilder for de som måtte være interessert i det. Deilig å få seg en skikkelig bil for en gangs skyld, kjørt bil i 10 år nå. Den første var en Mazda 626 fra 1983, den andre som jeg har kjørt til nå var en Citroen Xsara 2001. Ikke noe å skryte av altså. Men tenker på å fikse på den littegran, ikke noe voldsomme greier. Men vil gjerne ha Angel Eyes, bytte BMW merket forran (veldig slitt) og kanskje bytte grillen slik at chromen rundt blir litt tykkere. Og kanskje, bare kanskje spoiler på bakluka. Har kikka på gsbildeler.no, men synes det er vanskelig å velge ut riktige lykter. Det er forholdsvis lys farge på bilen, så jeg er litt usikker på om det er finest med lyse eller mørke lykter? Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Dette så ut som en pen e39 det! sjelden farge også Jeg ville gått for orginale lamper fra Hella, de er sorte inni. de er noe dyrere enn andre replikaer, men absolutt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alt-Ctrl Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Fargen på den er veldig fin. Synes den er penere enn hva bildene gir inntrykk av faktisk. Også skiller den seg litt ut, men tror Angels ville piffet opp fronten på den ganske betraktelig Veldig usikker på hvor jeg i tilfelle skal bestille fra. Som sagt så jeg på de på gsbildeler.no, men kvaliteten på de er vel kanskje ikke på topp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Koed har sett med ettermontering for facelift lykter (originale lykter med angeleyes). Du kan se de alternativene du har i linken her. Det er om du har originalt xenon eller ikke, og hvilken årsmodell bilen din er. https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e39&menulinkid=29&undermenuid=9#boksanker_2779 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Velkommen til bimmers, og grattis med pen bil! Vet du hva fargen heter? Var veldig fin hvertfall Personlig synes jeg du heller skal sette inn AE-ringer i de lyktene du har enn å kjøpe facelift-lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alt-Ctrl Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Fargen heter Kashmirbeige Ser det fort blir veldig dyrt med lykter ja hvis jeg skal kjøpe skikkelige. Så for meg et par-tre tusen med tanke på prisene på gsbildeler, men det er vel ikke kvalitetslykter de selger? Hella lyktene blir vel fort nærmere det dobbelte? Når det er sagt vil jeg ha kvalitet, ikke noe som ryker ved den første steinspruten. Bildene er fra annonsen, så skal prøve å få tatt noen senere som viser fargen bedre. Er nesten litt småforelska i den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Jeg kjøpte fra www.Koed.no både foran og bak, og tror jeg endte på 6500,- totalt hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 kjedelige som eg e så syns eg den va fin med lyktene så va der... bruk penger i noen dype felger å senk... så ud så en utroligt flott bil... likte fargen inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Koster 3200 for originale facelift Hella lykter til halogen fra Koed... Lønner seg ikke å kjøpe uoriginale lykter. Dårlig lys, dårlige reflektorer og dugger fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alt-Ctrl Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Har ikke fått sett skikkelig på det enda pga lite tid i helga og til nå i uka. Men mener det er Xenon-lys jeg har, litt usikker siden det ikke ser slik ut når jeg prøver langlysa. Fått sett litt på koed nå, får vel vente til jeg får igjen på skatten før jeg handler noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alt-Ctrl Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Driver å vurderer forskjellige ting jeg skal ordne på bilen. Men først og fremst må jeg få sjekka en lyd jeg merka fra motoren. Er som en slaks hvinelyd, tror det er fra et lager eller noe sånt. Kan prøve å få tatt video av det, men er vel vanskelig å finne ut hva det er bare ved lyden. Bortsett fra det er det enkelte ting jeg vil ordne. - Våtpusse lykteglassene. Vil prøve dette før jeg eventuelt kjøper Angel Eyes. - Bytte emblem forran og bak. - Ta bort det som er av rust (veldig lite), og få tatt steinsprutskader. - Soting/toning av vinduer. Er sikkert flere ting etterhvert, men det er i hvert fall planen sånn i starten. Mulig jeg ordner sportsluftfilter i samme slengen. Motoren liker vel det litt bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alt-Ctrl Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Da har jeg endelig fått på ny grill. Fikk delene i går. Rimelig spesiell patent for å få det på synes jeg, ble litt fikling for å si det sånn. Ble i hvert fall mye bedre synes jeg. Neste nå er å bytte ut emblemet på panseret og etterhvert se om jeg ikke får ordna nye lykter. Før: Etter: Hvad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg er ganske sterk motstander av crome, men det der var faktisk en god oppdatering! hadde aldri trodd jeg skulle si det, men det ble faktisk bedre med mer crome! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alt-Ctrl Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Synes bilen er mye penere med den nye grillen ja. Passer mye bedre i forhold til fargen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Dette så ut som en pen e39 det! sjelden farge også Jeg ville gått for orginale lamper fra Hella, de er sorte inni. de er noe dyrere enn andre replikaer, men absolutt verdt det +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå