ArneR. Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Ja, den blir ofte det, men er alt etter hvilken klarlakk som blir brukt også. Men la oss ikke kuppe tråden til Agimgipa. M tech bakfanger finner du billig på eBay. Ellers kjekke planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Så da har jeg kjøpt meg nye grill så da kommer det noen bilder med ny iphone linse også =) FØR UTEN ETTER da kommer det på svart folie på bak lyktene til helga =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Krenkende?? Hehe, nei er du gal. Men har du aldri sett ekte karbon?????? Du har garantert sett ekte karbon. Ekte karbon er en del blankere enn dette og vevet har mer dybde.Et eksempel på ekte saker http://www.raceinfo.no/temp/IMG_9847_2.JPG Ekte carbon er ikke nødvendigvis blankere. Det eksempelet du viser til er dynket med klarlakk. Hvis du ser på carbon på racingbiler, er finishen en helt annen da formålet er å spare vekt fremfor å imponere 14 år gamle gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 ekte karbon finnes ikke blank. kan fint ha klarlakk på den (som alt annet) for å få det blankt, men karbon på racingbiler er matt som frontlyktene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 skal vi se nå er det på tide med ny stereo. for det første så har jeg ikke diskanthøyttalere men har plasser til dem. så har jeg eller standard HØYTTALERE to i døra og to ved bagasjerom. jeg har business radio. jeg tenkte på å få meg delfiter og en forsterker samt en basskasse jeg kan fjerne når jeg trenger plass. noen som kan hjelpe meg ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå