larserso Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Er det ikke en selvmotsigelse å lette bilen for å få tunet vektfordeling slik at man kan sette inn overvektige dører..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Det jeg skrev var egentlig litt som en spøk, men fra spøk til revolver... Hva ønsker du egentlig? Vanlig daily driver, track day car? Gate racer? Du må nesten bestemme deg for hva du ønsker. Du gikk fra lambo dører spørsmål til å sette inn 1.8 liter/flytte torpedoveggen evnt sidepipes osv? Jeg ønsker ikke å fornærme deg, men kan du skru? Har du skrudd mye? Hvor mye erfaring har du fra bil skruing,bygging,racing? Mye penger har du tenkt til å bruke? 320 er jo ikke all verdens, og det er kanskje litt dumt å svi av mange tusenvis av kroner? Jeg vet ikke jeg. Det er opp til deg! Igjen, uten å fornærme deg, men synes du kan lese en del på nettet osv, før du stiller noe corny spørsmål. Om sports eksos hørtes dyrt ut, så har du virkelig ikke satt deg i hvor mye det koster å driver med grom bil bygging/motor sport. Ut ifra det jeg ser så hadde JEG gjort det sånn: 1, beholde bilen original, spare penger til minst 325 opp til m3, spørs hvor fort og mye jeg kan spare. 2. Beholde den som en 320 og bygget ok understell på bilen, fjerner noe vekt (igjen, hva skal bilen brukes til?) SÅ evnt satt i større motor i form for 2.5/2.8/3.0 liter Ting jeg IKKE hadde gjort 1. Lambo dører, wtf man? 2. Satt i 1.8 liter for å få bedre vektfordelign. PS. Er bilen på skilter? Er det bane bil? Jeg føler du er litt rotete og noe uoppdatert og ja, føles ikke ut som du har kjempe peil. Nok en gang, vil ikke fornærme deg, der har vi alle vært, men ja... Hvis jeg har missforstått så får du stille mere konkrete spørsmål. @Yngvejos Enig med deg på det mestet uten gateslicks, er det virkelig mulig å holde temp i dekka hvis bilen er daglig bruk? Tenker på de gangene det regner evnt kald. Er det noe vits med gate slicks da? Du får jo mindre grep når de er "utenfor" sin varme sonen sin... Har ikke kjørt på de, så det må neste du svare på. Regner med du har kjørt på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-ern Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Hva ønsker du egentlig? Vanlig daily driver, track day car? Gate racer? Du må nesten bestemme deg for hva du ønsker. Det jeg ønsker meg er det best fra alle verdner, uten å inngå for mange kompromiss Ellers takk for et godt og utfyllende svar, og jeg ble overhode ikke fornærmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Det jeg ønsker meg er det best fra alle verdner, uten å inngå for mange kompromiss Vell, da er svaret enkelt. M3. End of descution. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-ern Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Har vert inne på tanken, men kos med ett prosjekt da Har en kompiss som jobber på ett autorisert merke verksted, å regner med at hann ikke har noe i mot noen sene kvelder i garasjen for å hjelpe meg med ett eventuellt prosjekt, da jeg ikke er så fingernem selv (enda). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Fiks heller opp bilen så den blir 100% kosmetisk og sleng inn noen gromme høyttalere, og vent med å tenke på prosjekt til du ikke synes at et effektanlegg høres dyrt ut lenger.. Ellers er det stor risk for at du svir av masse penger på noe som blir solgt eller vraka. Som noen andre her sa, vi har alle vært der, men det går an å lære litt fra andre og ikke bare seg selv også. Så slipper man masse tull og styr, men slipper i stedet unna med helt okei hverdagslig glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-ern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Fiks heller opp bilen så den blir 100% kosmetisk.... Tusen takk for denne oppvekeren, trengte den Da er vi tilbake til lambo-doors(just gotta love em). Og fra nå av driter vi i vektfordelingen karer Now Im all about the show, who cares about go?! Hva er de beste henglsene ol.? PS: Og vil en 18" sub gi nok punch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 nei nei nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Kom igjen'a, folkens - åpenbar trolling og dere biter rett på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-ern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 nei nei nei 2 x 18" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Kom igjen'a, folkens - åpenbar trolling og dere biter rett på... Enig. Tråden bør låses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Er dette en tulletråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Er dette en tulletråd? helt klart.... Om ikke trådstarter er smått tilbakestående... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-ern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Hva er dette?! Selv om jeg ikke har lest meg frem til hver minste detalj på en BMW, og kan inn og ut på en slik fantastisk maskin så trenge ikke det å bety at jeg troller.... Dette er ikke annet en person angrep av værste sort. Og viss det er slik majoriteten på dette forumet er så får jeg begynne å se etter et mer seriøst og imøtekommende forum! M-ern ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Så så Bertram. Ikke gråte nå. Det kan du begynne med når du har sveiset på måsving dørene dine det. Brukere kan jo ikke fremstå som direkte imøtekommende og positive når det fremlegges innhold i ett innlegg som er mer eller mindre negativt i utgangspunktet. Måkevinge dører er og blir forbeholdt trygdebiler der parkeringsplassen kan dokumenteres og være trang på brukers bopel. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå