Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E30 ute i friskluft pt.2

Anbefalte innlegg

Skrevet
grattis, når blir det lakk å har du bestemt deg for farge? :)

Takker! :) Satser på lakk om ikke så veldig lenge. Helst rett over nyttår.

Blir å beholde orginalfargen. Og blir dessverre bare Skjermene som blir lakket :s Det pga økonomiske grunner..

• 1 month later...
Skrevet

Har ikke fått lakkert den enda. Men har fått på 60/40 senk. Bare midlertidig vel og merke:)

klmnuud18uzel7fe3v9h.jpg

v8v4276jlwep6rwybgna.jpg

3rh9t2pxo55x32yypv8l.jpg

fkv39gek6x3r3k39o6jg.jpg

0w9fawx0uvaii0bkre2i.jpg

Må valses mer bake, åsso litt mer ned framme så er jeg fornøgd:)

Skrevet

Tusen takk!:D

Bilen subber noe sykt bake, subba bare jeg rygga ut av garasjen istad.

Kjøpte desse på biltema ista, noen som har testa det før? Også bare midlertidig..

bl7cde0v3t5omvo7eltm.jpg

Skrevet

Dropp d der tullet der, og kjøp deg (eller lag) bumpstops!!

Om du f.eks har gammel gummi fra eksosoppheng, så lag bumpstops av det og monter det rundt sylinderen i demperen. Da "bunner" du demperen før den egentlig skal, og du slipper subbing :)

KOED har ferdige bumpstops. Dette er gummiringer med et snitt i som du bare trer inn på stempelet på demperen bak. Jeg har 3stk på hver side nå bak, og det subber ikke.

jekker du opp bærebrua med hjulet på, så ser du hvor langt opp hjulet kan komme uten å touche skjermen. Legg mellom bumpstopsa da, slik at det er akkurat klaring til at den ikke subber :)

Tipper du kjører med 245.35 bak også??

Skrevet
Dropp d der tullet der, og kjøp deg (eller lag) bumpstops!!

Om du f.eks har gammel gummi fra eksosoppheng, så lag bumpstops av det og monter det rundt sylinderen i demperen. Da "bunner" du demperen før den egentlig skal, og du slipper subbing :)

KOED har ferdige bumpstops. Dette er gummiringer med et snitt i som du bare trer inn på stempelet på demperen bak. Jeg har 3stk på hver side nå bak, og det subber ikke.

jekker du opp bærebrua med hjulet på, så ser du hvor langt opp hjulet kan komme uten å touche skjermen. Legg mellom bumpstopsa da, slik at det er akkurat klaring til at den ikke subber :)

Tipper du kjører med 245.35 bak også??

Hmm, spørst om jeg ikke skal vurdere det ja;)

Takk for tips!:) Kjører med 225.35 bak, å noe mer strekk enn det vil jeg ikke ha :)

Skrevet

Da har jeg laget bumpstops, og bilen subber ikke! :D

Har også kobla anlegg

lykv45vn7tkpyxdoj0ut.jpg

Forsterkeren er felt ned i hjulbrønnen.

Som nevnt tidligere er det et par Ground Zero Hydrogen, og en Hifonics Brutus 2400.1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...