Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E30 ute i friskluft pt.2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte faktisk at jeg skulle skrive at du måtte fjerne de klistremerkene nå! :lol::applause:

Hva er planen videre da? Bare holde den slik den er, eller få på noen feite 3-deltfelger å senke den, osv? :P

Skrevet
Tenkte faktisk at jeg skulle skrive at du måtte fjerne de klistremerkene nå! :lol::applause:

Hva er planen videre da? Bare holde den slik den er, eller få på noen feite 3-deltfelger å senke den, osv? :P

Hehe, var faktisk over 14 klistermerker tilsammen på denne! Har bare fjernet de på bagasjeluken da. Men alle skal bort:)

drømmen er jo coilovers å noen feite felger. Men økonomien er jo ikke helt på topp nå som jeg går skole.

Blir også prioritert å ta alt av rust, å få bilen godkjent først :)

Har planer om å bygge et lite anlegg også, men må nesten ta alt litt på sikt :P

Skrevet

Fin bil du har skaffa deg! :) Husker jeg sikla på denne før forrige eier kjøpte den!

Ang tåkelys så kan du jo bare kjøpe originale, å legge på lyktefilm :) Her får du ferdig utskjært film til tåkelysene, som er veldig lett å legge på: www.lamin-x.com

Skrevet
Liker planene, ser ut som du har fått deg et bra utgangspunkt :-D stå på !!

Takktakk ;)

Fin bil du har skaffa deg! :) Husker jeg sikla på denne før forrige eier kjøpte den!

Ang tåkelys så kan du jo bare kjøpe originale, å legge på lyktefilm :) Her får du ferdig utskjært film til tåkelysene, som er veldig lett å legge på: http://www.lamin-x.com

Takk for det :)

Har tenkt på lamin-x også, men har bare dyre orginale tåkelys på koed akkurat nå. Økonomien er ikke helt på topp, så blir endten å lete etter noen brukte, eller finne noen uorginale :) Så skrik ut om noen har!

Ble også informert av forrige eiger om at dekkene som står på nå, er samme dekkene som bilen rullet ut av fabrikken med i 1990! Å de er forsatt lovlige mtp spordybde :D

Forresten! Noen som vet om det er lagt opp ledninger til tåkelys?

Skrevet

Gratulerer med bil Eystein. :)

Ser ut som et bra eksemplar dette! Er ikke så stor fan av sedan, men en som ser så strøken ut som denne kunne jeg ha tenkt meg selv.

Skrevet

Ser ut som et bra eksemplar dette! Er ikke så stor fan av sedan, men en som ser så strøken ut som denne kunne jeg ha tenkt meg selv.

Takker :D

Lika best coupe sjølv, men når jeg fann denne måtte jeg bare slå til.

Virker som et veldig bra eksemplar ja, skal ut med golvteppe i morgen. Så da gjenstår det å se :)

Skrevet

Finner de ikke på gs jeg? :o

Da har vi tatt ut gulvteppet, å jeg ble positivt overraska!

IMG_0200.jpg

IMG_0201.jpg

IMG_0202.jpg

De to hullene som var der, var jeg klarover fra før :) Fant også ut at det er uorginale høgtalere fremme.

Ellers ser det også veldig bra ut

IMG_0203.jpg

Fann også noe under setet fra da bilen gikk i England.

IMG_0204.jpg

Imorgen skal jeg legge opp kabler til anlegg, sveise rust å begynde å montere gulvteppe å sann igjen :)

Skrevet

Takker :D

Lika best coupe sjølv, men når jeg fann denne måtte jeg bare slå til.

Virker som et veldig bra eksemplar ja, skal ut med golvteppe i morgen. Så da gjenstår det å se :)

Finfint :) Må oppdatere meg på hva som skjer! Blir nokk rå denne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...