merlin Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Skulle gjerne hatt noe kontakt informasjon til JulianS her på forumet, har et tlfnr som jeg fikk av han for en stund siden. Har forsøkt dette tlfnr nå i lange tider til ingen nytte.... Ikke får jeg svar fra ham via PM heller. Mvh. Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Jeg søkte på google jeg. http://steilenhang.com/kontakt/ Siden JulianS er styremedlem i BMWCCN, og han bor i Drammen i følge profilen sin, så antar jeg at dette er korrekt person; ******* ******* Moderatoredit (S.Hafsmo): Personlig informasjon tas på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 er dette et teknisk spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Han lurer på den teknologiske måten å kontakte Julians på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Han lurer på den teknologiske måten å kontakte Julians på... Ja. Sånn god gammeldags analog kontakt, gjerne over en kaffekopp, blir det bare mindre og mindre av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Folk har jo ikke tid til sånt lenger...På kafeer sitter folk med sine smarttlf på samme bord og twittrer istedet for å snakke face2face... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Sist jeg prata med han jobba han som oppretter på drammenkarosseri går sikkert Ann og ringe dit og spørre om han jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå