Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet
Blir det noe nytt her lasseln? :)

Veldig lite nytt å vise til, bilen har rullet i sommerhøyde med sommersko i snart 2 uker. Og utenom det er det en del halvferdige prosjekter som jeg aldri tar meg tid til å fullføre. Så enn så lenge blir det nok stille her vil jeg tro :P

Skrevet
Blir det noe nytt her lasseln? :)

Veldig lite nytt å vise til, bilen har rullet i sommerhøyde med sommersko i snart 2 uker. Og utenom det er det en del halvferdige prosjekter som jeg aldri tar meg tid til å fullføre. Så enn så lenge blir det nok stille her vil jeg tro :P

Da er det bare å få ut fingern å få det ferdig da :P Men du kan jo slenge ut noen nye bilder i sommermodus :)

Skrevet

Må prøve på det, men det kommer en maskot like rundt hjørnet, så må prioritere litt annerledes en stund fremover ;)

Skrevet
Må prøve på det, men det kommer en maskot like rundt hjørnet, så må prioritere litt annerledes en stund fremover ;)

Hææ? Skal du bli far??

Skrevet

Hææ? Skal du bli far??

Å he he he, *klask på låret*!

Du vet nok godt hva denne maskoten er :P

Skrevet

Hææ? Skal du bli far??

Å he he he, *klask på låret*!

Du vet nok godt hva denne maskoten er :P

wooot, slått'a på tjukka alt? Etter 1mnd.?

Skrevet
wooot, slått'a på tjukka alt? Etter 1mnd.?

Jeg ler høyt og hensynsløst!

Om noen skulle lure er det snakk om at jeg har kjøpt hund.

Skrevet

Det var deg ja, visste jeg hadde sett den E34'n tidligere :P

Takk for store ord!! Ikke til å legge skjul på at bilen din tok seg vanvittig godt ut den også ;)

Skrevet
Det var deg ja, visste jeg hadde sett den E34'n tidligere :P

Takk for store ord!! Ikke til å legge skjul på at bilen din tok seg vanvittig godt ut den også ;)

Hehe, store ord ja, men veldig fin bil :)

Min er dessverre kun fin på litt avstand, er mye rust og tull, men felgene er fine :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...