Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men, kjøpte du orginal plast?

Ikke originalt nei, kjøpte billig kinaplast. Men over all forventning hva gjelder passform, ikke 100%, men en god 97!

Skrevet
Dæggern, pent ;)

Var det like bra som en 97'er altså?

Pedobear, du er på feil forum :P

Var ikke mye det stod på nei:) vil si at det er verdt det så absolutt:p og klarer Lasse og svelge det . Da erre innafor:p

Som sagt, gi meg 3 dager å bli vandt til det på, så er det godt som gull! :D

Skrevet

Enig i at det er pent, men gud bedre så godt det var og se de gamle bildene med en heeelt ren front som du hadde [-o< Er jo omtrent ingen som kjører slikt, å det gir jo en enda bedre grunn til å nettopp gjøre det ! 8)

Mere senk med den fronten hadde satt prikken over i`en i mine øyne!!

Skrevet
blei faktisk litt skuffa nå :o ikke over utseende, for den ser jo egentlig fetere ut, men var noe eget før du satte på m-plast da :roll:

må si meg litt enig :shock:

Skrevet

"En kamerat som skal ha mtech-fanger" du liksom? :P luring!! :P den kledde facelift best, men for all del mtech er vanvittig lekkert og jeg er vel ikke riktig person til å klage på at du monterte det :P fortsatt tommel opp lasseliten! :)

Skrevet
Gjorde seg helt klart veldig bra med mtech istedenfor orginalskitten ja det er få som kjører senk og kule felger til orginal plast og det er jo fordi m-tech ser litt bedre ut

jammen Faceliften er jo en smule penere en preface også da! :P

syns den kledde facelift fangerne bedre nesten, det ble liksom litt egent! :D men jeg er vel ikke rette karn til å snakke skal jo ha full m stylinga jeg og som alle andre xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...