lasseln Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Men, kjøpte du orginal plast? Ikke originalt nei, kjøpte billig kinaplast. Men over all forventning hva gjelder passform, ikke 100%, men en god 97! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Dæggern, pent Var det like bra som en 97'er altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Var ikke mye det stod på nei:) vil si at det er verdt det så absolutt:p og klarer Lasse og svelge det . Da erre innafor:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Dæggern, pent Var det like bra som en 97'er altså? Pedobear, du er på feil forum Var ikke mye det stod på nei:) vil si at det er verdt det så absolutt:p og klarer Lasse og svelge det . Da erre innafor:p Som sagt, gi meg 3 dager å bli vandt til det på, så er det godt som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Ok da..., det funker Jeg er tilgitt? Må sove på det, men tipper det ja E39 med Mtech er jo pent, ikke noe å si på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Enig i at det er pent, men gud bedre så godt det var og se de gamle bildene med en heeelt ren front som du hadde Er jo omtrent ingen som kjører slikt, å det gir jo en enda bedre grunn til å nettopp gjøre det ! Mere senk med den fronten hadde satt prikken over i`en i mine øyne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Håhå ute i morgen kveld? Vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 blei faktisk litt skuffa nå ikke over utseende, for den ser jo egentlig fetere ut, men var noe eget før du satte på m-plast da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 blei faktisk litt skuffa nå ikke over utseende, for den ser jo egentlig fetere ut, men var noe eget før du satte på m-plast da må si meg litt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Syntes det ble veldig kult jeg mtech er jo aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 "En kamerat som skal ha mtech-fanger" du liksom? luring!! den kledde facelift best, men for all del mtech er vanvittig lekkert og jeg er vel ikke riktig person til å klage på at du monterte det fortsatt tommel opp lasseliten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Ble drittbra Lasse! Bare å lakke felga dine hvite nå, så kan vi drikke redbull sammen i helgene Wææææooooo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Haha hvit er ut B har ikke sett det på sølv bil siden e30meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Gjorde seg helt klart veldig bra med mtech istedenfor orginalskitten ja det er få som kjører senk og kule felger til orginal plast og det er jo fordi m-tech ser litt bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Gjorde seg helt klart veldig bra med mtech istedenfor orginalskitten ja det er få som kjører senk og kule felger til orginal plast og det er jo fordi m-tech ser litt bedre ut jammen Faceliften er jo en smule penere en preface også da! syns den kledde facelift fangerne bedre nesten, det ble liksom litt egent! men jeg er vel ikke rette karn til å snakke skal jo ha full m stylinga jeg og som alle andre xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå