Skeie`s-528IA Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 veldigt pent felger/kant hjul ska ikkje mer til... men vil ikkje plage denne bilen heller om den blir sjemmet ud med speil å fangerer å svarte støt lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Dette ble meget pent! Du er skyld i at jeg nå må investere i Shadowline-lister. Takk for det! Nå skal det sies at min shadowline er en midlertidig økonomi-edition, bestående av svart elektrikertape veldigt pent felger å kant hjul ska ikkje mer til... men vil ikkje plage denne bilen heller om den blir sjemmet ud med speil å fangerer å svarte støt lister Er en skuddsikker komposisjon med kantfelger og senk. Nå er jeg som vanlig tilbake i tenkeboksen hva gjelder M-plast. Så vi får se om det ikke kanskje blir med svarte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Skal du eventuelt bytte lister på fangere og sidene, må du bruke sorte høyglanslister. Den vil ikke kle kjedelige plastikklister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Skal du eventuelt bytte lister på fangere og sidene, må du bruke sorte høyglanslister. Den vil ikke kle kjedelige plastikklister. Jeg er av en annen oppfattning der, tror ikke det blir pent med blanksvarte lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Dette ble veldig bra Lasse! E39 facelift trenger (nesten) bare felg og senk... Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Herlig!! Ikke m fangere og ikke led pærer! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 er veldigt pen slik bilen er nå så du har ingen hast med å gjør noe mer... vurdere selv å få tinga i vognkorte.. er det problem å få rondellene igjennom hos biltesynet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Dette ble veldig bra Lasse! E39 facelift trenger (nesten) bare felg og senk... Gleder meg til fortsettelsen Mange takk for det! Er helt enig når det gjelder hva som må til på en E39, felg og senk så er veldig mye gjort estetisk sett, resten blir detaljepirk. Får satse på at det ikke blir så lenge mellom hver gang det oppdateres her da Herlig!! Ikke m fangere og ikke led pærer!Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Snakka med Kim nå eller? Kommer nok neppe led pærer på denne, kanskje med unntak av noen diffuse led skiltlys, men er usikker. Hva gjelder M-plast, så er jeg som tidligere nevnt veldig i tenkeboksen rundt dette, så vi får se er veldigt pen slik bilen er nå så du har ingen hast med å gjør noe mer... vurdere selv å få tinga i vognkorte.. er det problem å få rondellene igjennom hos biltesynet ? Skal ikke være noe problem å få Rondellene i vognkortet, da det eksisterer TÜV papirer på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 10/10 det der!! Kjenner jeg blir higen på å hive av M-fanger når jeg ser din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Herreud så clean og pen denne har blitt Terningkast 6 til deg Mr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 10/10 det der!! Kjenner jeg blir higen på å hive av M-fanger når jeg ser din!! Tusen takk for det, artig at det er mulig å få slike tilbakemeldinger selv uten M-plast Herreud så clean og pen denne har blitt Terningkast 6 til deg Mr!!! Det var da voldsomt til store ord! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Det enkle ER odte det beste her, og det ser usedvanlig bra ut. Først nå ser jeg hvor bra Rondell sitter på E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Det enkle ER odte det beste her, og det ser usedvanlig bra ut. Først nå ser jeg hvor bra Rondell sitter på E39.. Ingen tvil om at Rondell sitter som hånd i hanske på E39, ingen tvil om det! Bare så synd at jeg subber i fjæra på ene siden bak, så er litt usikker på hvordan jeg skal få de godkjent med subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Se her ja, Lasse! Ser meget pent ut, jeg får komme bort til deg etterpå å ta en nærmere titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hehe. Har ikke prata med kim om detta. Jeg syns led kan være tøft, men syns det ser best ut med vanlige pærer. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå