lasseln Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Se her ja, Lasse! Ser meget pent ut, jeg får komme bort til deg etterpå å ta en nærmere titt Ringer deg etterpå jeg Hehe. Har ikke prata med kim om detta. Jeg syns led kan være tøft, men syns det ser best ut med vanlige pærer. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Tenkte du hadde fått beskjed av han som å si nei til M-plast, da han flittig prøver å overtale meg til å la være, og per dags dato kan det se ut til at han får vilja si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hehe. Skjønner. Neida, jeg er enig med han ihvertfall. Jeg har jo fått på m5 fanger på min, men syns du skal droppe det. Din er mer enn tøff nok! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Er sikkert den eneste som syns bilen blir bedre med M5 plast eg da.. Men for all del, clean og tøff uten også, utrulig nok. Syns også det var pent med orginale pærer i angelyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Hehe. Skjønner. Neida, jeg er enig med han ihvertfall. Jeg har jo fått på m5 fanger på min, men syns du skal droppe det. Din er mer enn tøff nok! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Din blei så absolutt tøff med, M-plast gjør seg alltid, er en grunn til at "alle" velger det. Så vi får se hva tiden bringer, har ihvertfall bestemt meg for å kjøre original facelift plast en stund Er sikkert den eneste som syns bilen blir bedre med M5 plast eg da.. Men for all del, clean og tøff uten også, utrulig nok. Syns også det var pent med orginale pærer i angelyes. Du er på ingen måte den eneste, mener også selv at det gir et vannvittig tøft ytre, men har blitt glad i facelift looken, da jeg også kjørte kun facelift fangere på touringen jeg hadde. Så sjansen for at denne også blir uten M-plast er nok stor for øyeblikket. Samtidig er det vel ikke noe minus at dette gjør at vi ikke får identiske biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Er det 10x18 forran og bak på Rondellene du kjører eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Er det 10x18 forran og bak på Rondellene du kjører eller? E39 spiser nok ikke 10x18 forran uten å nappe litt i skjermen, så jeg har bare 8,5x10, men naturligvis 10x18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hehe, ikke værst med 8,5x10 forran! Sikkert bilde som lyver litt da, men så såpass bredt ut forran at det der måtte være for godt til å være sant, og jaggu meg var det det også! Hva er neste planene for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Jeg har 9,5" forran, og med korrekt innpress og dekkstrekk skal det nok gå greit med 10 også uten bearbeidind av skjermbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Rondellene som er 10x18 med ET19 trenger rundt 10mm spacer for å gå klar av fjærbeinet om du har coilover, så de kommer et stykke ut Da må du i tillegg space rundt 15 - 20mm bak for at det ikke skal se heeelt korny ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Hehe, ikke værst med 8,5x10 forran! Sikkert bilde som lyver litt da, men så såpass bredt ut forran at det der måtte være for godt til å være sant, og jaggu meg var det det også! Hva er neste planene for bilen? Er nok bare bildene som lyver, for virker det for godt til å være sant, så er det stort sett det Det neste blir nok Dynavin, forutenom at det sikkert kommer no små detaljer i mellomtiden. Videre er tanken at jeg skal få lakka listene rundt bilen svarte, samt ny lakk et par andre steder. Har også lekt litt med tanken på å foliere taket blank svart, men er litt usikker på dette enda Jeg har 9,5" forran, og med korrekt innpress og dekkstrekk skal det nok gå greit med 10 også uten bearbeidind av skjermbue. Hadde vært vannvittig morro å klart å dytte på 10" forran også ja, hva er innpresset på framfelgen din da? Rondellene som er 10x18 med ET19 trenger rundt 10mm spacer for å gå klar av fjærbeinet om du har coilover, så de kommer et stykke ut Da må du i tillegg space rundt 15 - 20mm bak for at det ikke skal se heeelt korny ut Jeg skal space likt som på touringen, der hadde jeg 15mm spacer forran på ET13, så ET-2 er mulig, noe som da kan tyde på at det er plass til 10" forran. Har også lyst til å space 15mm bak, men da må det valses til den store gullmedalje ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 jeg har selv brukt 20mm spacer foran, så det går helt fint. Da var den kant i kant. Men 10x18 kommer bare rundt 12mm lenger ut enn 8,5x18, så med 10mm spacer, blir det som å space 8,5x18 22mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Rondellene som er 10x18 med ET19 trenger rundt 10mm spacer for å gå klar av fjærbeinet om du har coilover, så de kommer et stykke ut Da må du i tillegg space rundt 15 - 20mm bak for at det ikke skal se heeelt korny ut Du må huske på at det er forskjellig tykkelse på de forskjellige coiloverne også da. Så det er ikke alle som trenger like mye spacer. På mine fra kw så havner felgkanten akkurat der hvor justeringsringen sitter ved nåværende høyde. det er ikke mer enn en mm åpning mellom. Jag skal fint klare 10mm spacer, for da tror jeg skjerm og kant vil flukte. Mener jeg har sett på bimmerforums eln om en som hadde 10 forran. Tror felgene mine har Et13 Lasseln. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Denne her har visstnok 10,5x20" forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Kan låne alpina felgen min forran og se, den er 10,5" det hadde vært breit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 de felgene der ville jeg kjøpe av claus, men de var akkurat solgt når jeg hørte. Var ikke så dyre heller faktisk. 12" bak er tøft. De er 20" og de der da. Kamerat av claus sin m5 med kraftig modifiserte buer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå