Garbrandt Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Utrolig fin vogn! Så utrolig braa ut når jeg møtte deg på Hellerudsletta her (igår?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Utrolig fin vogn! Så utrolig braa ut når jeg møtte deg på Hellerudsletta her (igår?) Takk det samme du! Utrolig hvor stilig originalfangeren på E46 facelift er bare man har nok senk (noe du har!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Utrolig flott bil du har fått deg, Lasse Spota deg når du kjørte forbi Exporama i dag ca 12.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Utrolig flott bil du har fått deg, Lasse Spota deg når du kjørte forbi Exporama i dag ca 12.00 Mange takk! Kjørte du e90'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Utrolig flott bil du har fått deg, Lasse Spota deg når du kjørte forbi Exporama i dag ca 12.00 Mange takk! Kjørte du e90'n? Det var meg vettu utrolig flott og LAV bilen din er blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Utrolig flott bil du har fått deg, Lasse Spota deg når du kjørte forbi Exporama i dag ca 12.00 Mange takk! Kjørte du e90'n? Det var meg vettu utrolig flott og LAV bilen din er blitt Igjen takk for det! Den var noe lavere for en liten stund siden, men jeg har blitt pinglete med tiden Har hatt noen runder med onkel blå og fetter vegvesen, også er det jo som kjent en bruksbil i tilegg, så det setter også en liten begrensning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Det er forståelig Men vi må møtes en dag, tatt noen bilder før vinteren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Nå sitter den pent i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 En vakker kreasjon. Ser dog ut som forhjula sitter vel langt inn i skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 En vakker kreasjon. Ser dog ut som forhjula sitter vel langt inn i skjermen? Felgkanten er flush med forskjermen, så er nok bare bildet som lyver Edit: Her er bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Meget pent Lasse! Har sett bilen live idag, høyden og stuket bilen har nå, er helt perfekt Gleder meg til dine videre planer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Meget pent Lasse! Har sett bilen live idag, høyden og stuket bilen har nå, er helt perfekt Gleder meg til dine videre planer på bilen Mange takk for det, er temmelig fornøyd selv Tror det blir rolig på update fronten en liten stund nå, må få satt av litt penger fremover også, ikke bare bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Et bilde fra i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 [ Bilde ]Et bilde fra i kveld! Gule langlyspærer? Clean kjerre, hold dn sån ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Ja synes du skal holde den sånn! får ro i sjela av å se den så clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå