Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Det var litt av en smell. Sånn sett var det jo positivt at du ikke byttet dyre deler som turbo og liknende før salg. Ble du kontaktet av Codan ettersom bildene er servert fra dem?

Jeg tok selv kontakt med de da jeg fant ut at de sto som eier av bilen.

Kikka på denne i dag også! ;) Clean sak. Helheten på bilen var ikke dårlig. Pen senk, fine hjul og ikke noe dill-dall.

Er det en helt ny type svarte lister du har rundt vinduene? Aldri sett før, serru :D

Hahaha, shadowline eco-edition alá el-teip :P Er allergisk mot chrome, så det måtte ut skjules fort og gæli', men skal naturligvis gjøres skikkelig, men ting tar tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg svart plastidip. Et par bokser holder til listene på begge sider. Det er iallefall en billig midlertidig løsning som i tillegg ser veldig bra ut :)

Det er plastidip det blir, skal handle til uka tenker jeg, da vinterhjula skal få seg en runde de også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut ;) Fet vogn har du iallefall!

Btw, hvordan farget du opp skinnsetene dine? Det er noe jeg skulle ha gjort også.

Mange takk for det!

Skinnsetene er farget med en skinnfarge fra en produsent på ebay (husker ikke navnet for øyeblikket).

Prossedyren er i korte trekk:

1. Rense GODT!

2. Legge på farge, jeg "stemplet" over setene, lot det tørke en liten stund før jeg tørket av det overflødige. Gjentok dette til jeg var fornøyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klargjort vinterhjulene for sesongen som er rett rundt hjørnet. Matt svart plastidip ble handlet (jeg er i utgangspunktet ikke no fan av svarte felger whatsoever! Men spiller liten rolle på vinterstid, samtidig som det er en praktisk farge på vinterstid :P). Resultatet ble egentlig over all forventning, syns det ser veldig bøllete ut, så må si meg fornøyd.

PICTURETIME:

Før jeg satt igang:

IMG_1902.jpg

Tydelig bevis på at disse hjulene ikke holder standard :P

IMG_1903.jpg

Under prosessen:

IMG_1906.jpg

IMG_1907.jpg

IMG_1908.jpg

Sammenligning:

IMG_1910.jpg

IMG_1911.jpg

Ferdig resultat:

IMG_1913.jpg

IMG_1914.jpg

Prøvemontert på bilen:

IMG_1920.jpg

IMG_1921.jpg

IMG_1922.jpg

IMG_1923.jpg

Også dukka det opp en ukjent bror på jobben:

IMG_1917.jpg

Også avslutter vi med et randomshot:

IMG_1888.jpg

Kommer nok flere bilder i løpet av helga. Jeg og Danielk skal ut på tokt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice dropped e39 man and good work with the rims!! :applause: i see winter tires brand "sonar". how it's on the snow or ice? i have both nankang sv-1 for the winter, they are about the same price like "sonar" but haven't tried yet. waiting for first snow :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice dropped e39 man and good work with the rims!! :applause: i see winter tires brand "sonar". how it's on the snow or ice? i have both nankang sv-1 for the winter, they are about the same price like "sonar" but haven't tried yet. waiting for first snow :)

Thanks alot!

I've been told that Nankang and Sonar is the same manufacturer. But I don't know that for a fact.

I drove on thoose Sonar tires last winter, and had no problems with that, so I hope the winter coming up turns out just as great as the previous :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint resultat på felgene! :) Vanskelig? Hvordan tror du det blir på disse http://www.borbet.de/en/products/rims/b ... ?history=2 ? Er slike jeg har på min :)

Takk for det! Ikke vanskelig i det heletatt, lekende lett faktisk!

Det er jo verdt et forsøk, liker du det ikke så er det jo bare å rive det av igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint resultat på felgene! :) Vanskelig? Hvordan tror du det blir på disse http://www.borbet.de/en/products/rims/b ... ?history=2 ? Er slike jeg har på min :)

Takk for det! Ikke vanskelig i det heletatt, lekende lett faktisk!

Det er jo verdt et forsøk, liker du det ikke så er det jo bare å rive det av igjen :P

Så bra :D Har du link til akkurat den fargen du har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...