KingB Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Denne "ukjente broren" ser alvorlig høy ut! Må være rusa på no skikkelig sterke saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Denne "ukjente broren" ser alvorlig høy ut! Må være rusa på no skikkelig sterke saker... Den har originalhøyde med ballongdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Originalhøyde og ballongdekk kler e39 meget bra Lasse Bør seff ha grønt velur interiør også for å kjøre "mann med hatt" stilen helt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hvor mange bokser gikk med til felgsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Originalhøyde og ballongdekk kler e39 meget bra Lasse Bør seff ha grønt velur interiør også for å kjøre "mann med hatt" stilen helt ut da Haha, følte du deg truffet nå, Sigurd? Hvor mange bokser gikk med til felgsa? Hadde kjøpt inn 4, men det holdt med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Følte meg krenket på "høyt" nivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Følte meg krenket på "høyt" nivå Åhoy, ordspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 skulle spandert en sølv spray på dei felga hehe svarte hjul altså men forsatt nydele bil. du slipper tanken på møkkite felger fra nå av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 skulle spandert en sølv spray på dei felga hehe svarte hjul altså men forsatt nydele bil. du slipper tanken på møkkite felger fra nå av Påpeker nok en gang at jeg egentlig ikke er fan av sorte felger i det heletatt, men valgte denne fargen på grunn av et labert fargeutvalg, samt at sort er en kjempepraktisk farge med tanke på hvor skitne hjulene blir på vinterstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 ja såg du nevnte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 men såg nå ud så en greie størrelse på vinter hjula. vil satsa på 17" neste år eg og trur eg sjikkele nedtur å montera 15" på jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 men såg nå ud så en greie størrelse på vinter hjula. vil satsa på 17" neste år eg og trur eg sjikkele nedtur å montera 15" på jaffal 17" er helt ok, planen var egentlig 18, men slik blei det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 16" er for mannen i gata =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 16" er for mannen i gata =) Ikke skryt på deg noe nå Thomas, du er mannen fra landet, så gå å kjøp deg 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 kjøpe mine med nesten nye dunlop piggfrie dekk:) så er du mannen i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå