Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Pent som alltid Lasse, men mener BMW-merker skal være blå/hvite jeg da. Tenkt deg på e30meet du eller?

Fullt klar over at jeg nok tråkker på noens tær ved å ha svart/hvitt emblem.

Grunnen til at det er svart/hvitt er at helheten i bilen ikke tillater blått, sett med mine øyne. Alt er sort, sølv og hvit (så og si) :P

Blir en tur på E30meet ja ;) Du også?

Ja, du tråkker faktisk med vernesko :lol: Skal på e30meet ja, tenkte å campe over fredag-lørdag. Tenkte du også det eller?

Du får huske å selv bruke vernesko da, så tærne er inntakt etter sammenstøtet :P

Vi får se hva det blir til, men er nok stor sannsynlighet for at det bare blir dagstur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde bare lest i stillhet om emblemer, men synes de emblemene passer bilen ;) er iallefall ikke carbonemblemer :) det har til og med jeg vokst fra :P

Sent from my brain, using my fingers to write

Godt noen er enig med meg :P Selvom jeg absolutt ser at det er å banne i kirka!

Hva gjelder carbon, så kunne ikke det falt meg inn engang, har absolutt ikke sansen for carbon uansett hva det gjelder, selvom jeg ser hensikten med det (ekte carbon vel og merke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner det å nærme seg Stance at the border, og bilen begynner å nærme seg klar.

Mandagen gikk med til å polere og vokse, samt en smugtitt på bilen til Danielk (de som kommer på Stance at the border har noe å glede seg til!).

Idag har bilen fått justerbare topplagere, samt nye støttestag, og i morgen får den 10mm spacere bak, samt 25mm forran (mot 15mm som sitter der nå) og coiloverne blir dratt noen runder ned igjen, da den måtte heves i forbindelse med EU godkjenning.

Bilder har jeg selvfølgelig glemt, så får ta noen ferdigbilder i morgen, når den har fått treffhøyde og spacere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felleskjøring fra strømmen kl 10 =)

Blir det pickup points langs veien? For jeg starter fra Oslo!

Hvor da isåfall? kunne kanskje møtt deg der, og venta på Strømmen-gjengen :)

Skal avklare med passasjerene mine hvor og når jeg plukker de opp, så får jeg se om jeg starter fra strømmen eller sentrum, dersom vi starter fra sentrum, så er det jo ingen lettvinte stoppesteder før Shell ved avkjøringen til Mortensrud(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

felleskjøring fra strømmen kl 10 =)

Hvor da isåfall? kunne kanskje møtt deg der, og venta på Strømmen-gjengen :)

Skal avklare med passasjerene mine hvor og når jeg plukker de opp, så får jeg se om jeg starter fra strømmen eller sentrum, dersom vi starter fra sentrum, så er det jo ingen lettvinte stoppesteder før Shell ved avkjøringen til Mortensrud(?)

Sant nok, men nå er det ikke så langt til den shellen da. Får oppdatere hva du ender opp med da. mulig det passer med strømmen selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...