Henrik... Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hvis dere gidder å svippe innom Mortensrud selv om det bare er meg der hadde det vært gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Jeg er åpen for det! Kan melde fra til GKW osv når vi møter på Strømmen at det blir en liten stopp på Mortensrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Jeg er åpen for det!Kan melde fra til GKW osv når vi møter på Strømmen at det blir en liten stopp på Mortensrud Nice! er der rett etter 10 jeg, så sees vi vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Yes sir! Da sees vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Da står kolonna på Shell ved Mortensrud, men ingen Henrik Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Haha alltid en som kommer for sent ha det fett på treff a gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 meget pen bil ! CLEAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Haha alltid en som kommer for sent ha det fett på treff a gutta! Litt rart å være på treff uten å se deg rundt der meget pen bil ! CLEAN Takk for det! Var du i Halden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Da var man vel hjemme etter en knalltur til Stance at the border i regi av Nordic Stance! Har noen elendige mobilbilder, men det får duge! Før avreise måtte det shines og justeres litt Vel fremme på treff Her sammen med Danielk og Kny! Og et oversiktsbilde Også bar det hjemover! Til slutt fikk #SATB stickeren hedersplass neders på frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Der er bildene ja. Det ble veldig bra, cleant and simpel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Haha alltid en som kommer for sent ha det fett på treff a gutta! Litt rart å være på treff uten å se deg rundt der Hehe ja skulle gjerne vært på treffet, selv om touringen ikke er ordentlig stanc'a får heller ta det igjen neste helg på e30meet Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Skjønner virkelig ikke hvorfor de har stance treff på en gressplen. Haha Men tralla di, den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Haha alltid en som kommer for sent ha det fett på treff a gutta! Litt rart å være på treff uten å se deg rundt der Hehe ja skulle gjerne vært på treffet, selv om touringen ikke er ordentlig stanc'a får heller ta det igjen neste helg på e30meet Sent from my brain, using my fingers to write det er ikke bare touringen som ikke hadde vært helt stanc'a der gitt for min så ut som en av de høyeste der samtidig som jeg ikke var alene om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Da står kolonna på Shell ved Mortensrud, men ingen Henrik Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Hahaha Jeg var litt forsinka, så jeg blei usikker på om dere hadde dratt eller ikke utifra tidspunktet du skreiv på ser det ut som jeg dro bare noen minutter før dere kom dessverre. Så deg ikke når jeg gikk rundt der så jeg fikk prata med deg, så bare bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Da står kolonna på Shell ved Mortensrud, men ingen Henrik Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Hahaha Jeg var litt forsinka, så jeg blei usikker på om dere hadde dratt eller ikke utifra tidspunktet du skreiv på ser det ut som jeg dro bare noen minutter før dere kom dessverre. Så deg ikke når jeg gikk rundt der så jeg fikk prata med deg, så bare bilen din? Hehe, skit happens Så deg mens vi var på vei inn på området, men etter det så jeg ikke snurten av deg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå