lasseln Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 du burde kjøre m tech med carbon leppe og LM reps og senk seff hehe sånn som aaaalle andre... Enda godt Lasse skiller seg litt ut hvertfall:) Lm reps har jeg aldrig vurdert. Carbonleppa ble solgt fro to år siden.. Jeg vil ikke påstå jeg er som alle andre med modsa mine.. Støtfangergrill med lufting til bremser hadde jeg for snart 3 år siden. RS "Trendsetter" Heggem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Absolutt ikke. Trenden kom jo fra us egentlig? Men delene mine fikk jeg jo aldrig montert, så de lå jo i boden helt til i fjor. Var egentlig redd for noen andre skulle få montert leppe likeens som min, før jeg gjorde det. Det er jo flere på forumet som har hatt denne på både E46 og 39, men er vel ikke så mange som har sett det. Men trendsetter er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 M-sport fronten har jo luftkanaler orginalt..heh. Men er jo ingen som ser de, så da er det vel ikke kult nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Greit nok den har luftekanaler orginalt, men det er jo mange som vil ha de ringene i grillen fordi de liker det. Jeg er en av dem, så får andre mene det de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Det er i bunn og grunn ens egen mening som teller;) om andre liker det i tillegg er det jo bare en bonus;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Så sant som det er sagt. Hovedsaken er jo at man får det som man vil selv. Selv synes jeg den orginale facelift-fronten er veldig stilren og fin. En helt kurant "ride" bare ved hjelp av senk og noen fine felger. På bimmerfest.com er det jo en som har bygget om M5'en sin til en standard facelift også. Det er det ikke mange som gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Har sett tråden om den ja, ganske sinnsykt og sprøtt! men litt tøft, siden ingen andre gjør det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Jeg føler at veldig mange blir så opptatt av å skille seg ut at de glemmer at de selv skal være fornøyd med bilen. Sluttresultatet av bilen min ender akkurat slik jeg ønsker det, uavhengig av hvor mange som har ditt og datt fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Jeg føler at veldig mange blir så opptatt av å skille seg ut at de glemmer at de selv skal være fornøyd med bilen. Sluttresultatet av bilen min ender akkurat slik jeg ønsker det, uavhengig av hvor mange som har ditt og datt fra før Kloke ord! Altfor mange kommer med kommentarer som "oppbrukt, alle har det" osv, men samma faen det vel? Om de syns de er oppbrukt kan de holde sin EGNE biler piss orginale Pen bil forresten, trur det blir meeeget bra med planene! Denne blir vel like lav som touringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Jeg føler at veldig mange blir så opptatt av å skille seg ut at de glemmer at de selv skal være fornøyd med bilen. Sluttresultatet av bilen min ender akkurat slik jeg ønsker det, uavhengig av hvor mange som har ditt og datt fra før Kloke ord! Altfor mange kommer med kommentarer som "oppbrukt, alle har det" osv, men samma faen det vel? Om de syns de er oppbrukt kan de holde sin EGNE biler piss orginale Pen bil forresten, trur det blir meeeget bra med planene! Denne blir vel like lav som touringen? Godt noen er enige med meg Er nok redd bilen kan komme til å bli faretruende lik din, men vi får se. Høyden blir hvertfall like lav, om ikke lavere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Blir berre tøft om den blir lik og lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Blir berre tøft om den blir lik og lav! Kult at synes det! Blir spennende å se utfallet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Har idag montert hattehylle med elektrisk rollo, så selger den gamle hattehyllen med manuell rollo om noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Så sant som det er sagt. Hovedsaken er jo at man får det som man vil selv. Selv synes jeg den orginale facelift-fronten er veldig stilren og fin. En helt kurant "ride" bare ved hjelp av senk og noen fine felger. På bimmerfest.com er det jo en som har bygget om M5'en sin til en standard facelift også. Det er det ikke mange som gjør.. Send meg en link til den tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Så sant som det er sagt. Hovedsaken er jo at man får det som man vil selv. Selv synes jeg den orginale facelift-fronten er veldig stilren og fin. En helt kurant "ride" bare ved hjelp av senk og noen fine felger. På bimmerfest.com er det jo en som har bygget om M5'en sin til en standard facelift også. Det er det ikke mange som gjør.. Send meg en link til den tråden Her link til stanceworks tråden om bilen hvertfall: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=24046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå