Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

du burde kjøre m tech med carbon leppe og LM reps :D og senk seff hehe

sånn som aaaalle andre...

Enda godt Lasse skiller seg litt ut hvertfall:)

Lm reps har jeg aldrig vurdert. Carbonleppa ble solgt fro to år siden..

Jeg vil ikke påstå jeg er som alle andre med modsa mine.. Støtfangergrill med lufting til bremser hadde jeg for snart 3 år siden. :lol:

RS "Trendsetter" Heggem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Trenden kom jo fra us egentlig? Men delene mine fikk jeg jo aldrig montert, så de lå jo i boden helt til i fjor.

Var egentlig redd for noen andre skulle få montert leppe likeens som min, før jeg gjorde det. Det er jo flere på forumet som har hatt denne på både E46 og 39, men er vel ikke så mange som har sett det.

Men trendsetter er jeg ikke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant som det er sagt. :) Hovedsaken er jo at man får det som man vil selv. :)

Selv synes jeg den orginale facelift-fronten er veldig stilren og fin. En helt kurant "ride" bare ved hjelp av senk og noen fine felger.

På bimmerfest.com er det jo en som har bygget om M5'en sin til en standard facelift også. Det er det ikke mange som gjør.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at veldig mange blir så opptatt av å skille seg ut at de glemmer at de selv skal være fornøyd med bilen. Sluttresultatet av bilen min ender akkurat slik jeg ønsker det, uavhengig av hvor mange som har ditt og datt fra før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at veldig mange blir så opptatt av å skille seg ut at de glemmer at de selv skal være fornøyd med bilen. Sluttresultatet av bilen min ender akkurat slik jeg ønsker det, uavhengig av hvor mange som har ditt og datt fra før :P

Kloke ord! Altfor mange kommer med kommentarer som "oppbrukt, alle har det" osv, men samma faen det vel? Om de syns de er oppbrukt kan de holde sin EGNE biler piss orginale :P

Pen bil forresten, trur det blir meeeget bra med planene! :)

Denne blir vel like lav som touringen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord! Altfor mange kommer med kommentarer som "oppbrukt, alle har det" osv, men samma faen det vel? Om de syns de er oppbrukt kan de holde sin EGNE biler piss orginale :P

Pen bil forresten, trur det blir meeeget bra med planene! :)

Denne blir vel like lav som touringen? :D

Godt noen er enige med meg :P

Er nok redd bilen kan komme til å bli faretruende lik din, men vi får se.

Høyden blir hvertfall like lav, om ikke lavere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant som det er sagt. :) Hovedsaken er jo at man får det som man vil selv. :)

Selv synes jeg den orginale facelift-fronten er veldig stilren og fin. En helt kurant "ride" bare ved hjelp av senk og noen fine felger.

På bimmerfest.com er det jo en som har bygget om M5'en sin til en standard facelift også. Det er det ikke mange som gjør.. :)

Send meg en link til den tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en link til den tråden :)

Her link til stanceworks tråden om bilen hvertfall: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=24046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...